از سوی دیگر مسئول دادگاه اجازه داد تا روزنامه ای در روز یکشنبه ، این ماجرا را به چاپ برساند ولی بسیاری معتقدند که انتشار این خبر باعث ایجاد جنجالی بزرگ و ازبین رفتن هارمونی و انضباط در اردوی تیم ملی...

دادگاهی در انگلیس از ماجرای رابطه نامشروع جان تری، کاپیتان تیم ملی انگلیس و باشگاه چلسی با وانسا پرونسل، مدل فرانسوی‌ای که تا دسامبر سال گذشته نامزد وین بریج، بازیکن سابق چلسی که اکنون در منچسترسیتی توپ می‌زند بوده، پرده برداشت.
جان تری نیز هرچه تلاش کرد تا از علنی شدن این پرونده جلوگیری کند، به جایی نرسید.چرا که این ستاره معتقد است که دخالت در حریم شخصی او، به نوعی نقض حقوق بشر تلقی می‌شود.
 
وانسا پرونسل
 
هفته گذشته بود که جان تری پس از اطلاع از اینکه روزنامه ای می‌خواهد چنین خبری را به چاپ برساند، وارد عمل شد و وکیل او به دنبال آن بود تا به هر نحوی که شده مانع از این اتفاق شود.از سوی دیگر مسئول دادگاه اجازه داد تا روزنامه ای در روز یکشنبه ، این ماجرا را به چاپ برساند ولی بسیاری معتقدند که انتشار این خبر باعث ایجاد جنجالی بزرگ و ازبین رفتن هارمونی و انضباط در اردوی تیم ملی انگلیس که تا چند ماه دیگر عازم آفریقای جنوبی است، خواهد شد؛ چرا که تری و بریج، دو بازیکن اصلی تیم ملی انگلیس هستند.
این دو بازیکن تا ژانویه سال 2009 با هم در چلسی توپ می‌زدند و پس از آن بریج به منچسترسیتی منتقل شد. علاوه بر آن این دو بازیکن در محله ای در لندن، تقریبا در همسایگی هم زندگی می‌کردند.
 
وین بریج
 
تری 29 ساله در سال 2007 با تونی پول ازدواج کرد که طبق گزارشی که در مجله "ok" منتشرشد، این مراسم ازدواج، هزینه ای 1.15 میلیون یورویی برای ستاره انگلیسی در برداشت و بریج و پرونسل نیز جزو میهمانان این جشن عروسی بودند.
 
جان تری و همسرش
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: shafaf.ir

مطالب جالب دیگر:
دوست دارید بدانید موجودات فضایی چه شکلی هستند؟!
فرایند دردناکی که عقاب‌ها یا باید پشت سر بگذارند یا بمیرند!!
معشوقه 24ساله تایگر وودز با جورج کلونی 48ساله هم ارتباط داشته است!! (+عکس)
لباس نیکول کیدمن شایعه باردار بودنش را بوجود آورد!! (+عکس)
تصاویری از شارون استون وقتی که فراموش می‌کند آرایش کند!!
عکس: آدولف هیتلر وقتی نوزاد بود!