کارلا برونی 43 ساله به خاطر این موضوع، همواره کفش‌هایی بدون پاشنه و تخت می‌پوشد تا کمتر موضوع بلندی قامت او نسبت به سارکوزی نمایان شود و این در حالیست که سارکوزی بر عکس همسرش، از کفش‌های پاشنه بلند...

یک شرکت آلمانی کرایه اتومبیل، برای تبلیغ خودروهای خود، قد کوتاه سارکوزی را مورد تمسخر قرار داد.
یک آگهی تبلیغاتی که در آن قامت 160 سانتیمتری "نیکلای سارکوزی" رییس‌جمهور فرانسه به تمسخر گرفته شده، در فرانسه جنجال بپا کرده است.
به گزارش این روزنامه، در پوستر تبلیغاتی یک شرکت کرایه ماشین، از مشتریان خواسته شده است تا ماشین کوچک "سیتروئن" بدون صندوق را انتخاب کنند اما مشکل اصلی این تبلیغ در شعار آن است که عنوان کرده "شما هم مانند خانم برونی یک مدل کوچک فرانسوی را انتخاب کنید!"
دیلی‌تلگراف در گزارش خود آورده است که تاکنون موضوع کوتاهی قامت سارکوزی و اختلاف قد وی با همسرش کارلا برونی جنجال‌های زیادی بپا کرده است.
این روزنامه در ادامه تاکید کرده است که کارلا برونی 43 ساله به خاطر این موضوع، همواره کفش‌هایی بدون پاشنه و تخت می‌پوشد تا کمتر موضوع بلندی قامت او نسبت به سارکوزی نمایان شود و این در حالیست که سارکوزی بر عکس همسرش، از کفش‌های پاشنه بلند استفاده می‌کند!
 
 
 
"ژان فیلیپ دوین" رییس این شرکت آلمانی اجاره ماشین در فرانسه اعلام کرده است که این تبلیغ کمی با شوخی و طنز همراه بوده و ما نیاز داریم که پس از دوران سختی که در تجارت خود با مشتریان تجربه کردیم، مقداری طنز هم به تجارت خود تزریق کنیم.
دیلی‌تلگراف در گزارش خود همچنین اعلام کرده است که رییس جمهور فرانسه یکی از کوتاه‌قامت‌ترین سران دنیا به حساب می‌آید و تنها از نامهایی همچون "کیم‌جونگ ایل" رهبر کره شمالی و "دیمیتری مدودف" رییس جمهور روسیه که هر دو قامتی تقریباً 160 سانتی‌متری دارند بلندتر و با سیلویو برلوسکونی نخست‌وزیر ایتالیا هم‌قد است.
باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا و "استفان هارپر" که هر دو، قدی 185 سانتی‌متری دارند، بلندقد‌ترین سران دنیا به حساب می‌آیند و پس از آنها گوردون براون 180 سانتی‌متری و آنجلا مرکل 175 سانتی‌متری قرار دارند.
استهزاء شخصیت سارکوزی در فرانسه و اروپا، با ناکارآمدی وی در عرصه سیاست داخلی و خارجی نیز همراه است. رییس‌جمهور فرانسه که از سوی مردم این کشور با عنوان "کوتوله سیاسی" نیز نام برده می‌شود، برای جلب رضایت چین در همراهی با تحریم ایران در شورای امنیت، صبح امروز به این کشور سفر کرده است.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: jahannews.com
 
مطالب جالب دیگر:
عکس: آتوسا دختر كوروش و مادر خشايار شاه!
لباس نیکول کیدمن شایعه باردار بودنش را بوجود آورد!! (+عکس) 
داستان عاشقانه و غم انگیز قرار!
جدیدترین عکس‌های میترا حجار با لباسی جالب در برلین!
صحبت‌های جنیفر لوپز درحال خرید کردن در بورلی هیلز! (+عکس)
تصاویر: ویکتوریا بکهام، شیک و زیبا در پاریس!
عکس‌های نادیده از داخل خانه مایکل جکسون!