او در این سال‌ها خود را در پوشش یک روسپی مخفی کرده بود، متهم به...


فرمانووا دومین روسپی روسی است که طی هفته‌های اخیر توسط اداره ضدجاسوسی ایالات متحده به جرم جاسوسی برای مسکو بازداشت شد.
"آنا فرمانووا" که در نزدیکی شهر دالاس زندگی می‌کند، پس از تلاش برای ارسال اطلاعات مربوط به جزئیات دوربین‌های دید در شب آمریکایی به روسیه، به اتهام جاسوسی برای مسکو بازداشت شد.
این روزنامه در ادامه افزود: ماموران امنیتی ایالات متحده اکنون در حال مقایسه عملکرد فرمانووای 24 ساله با "آنا چاپمن" هستند که در ماه گذشته و پس از بازداشت به اتهام جاسوسی، در مبادله جاسوس میان ایالات متحده و روسیه به کشورش بازگردانده شد.
 
 
فرمانووا که در این سال‌ها خود را در پوشش یک روسپی مخفی کرده بود، متهم به خارج کردن گزارش‌های دفاعی درباره تسلیحات نظامی آمریکا از ایالات متحده است. وی همچنین متهم به خارج کردن برخی از تجهیزات مربوط به دوربین‌های دید در شب از خاک ایالات متحده و انتقال آنها به روسیه است.
 
 
براساس این گزارش، در میان مواردی که فرمانووا قصد خارج کردن آنها را داشته، دوربین شکاری اسلحه دیده می‌شود که وی آن را از اینترنت خریداری کرده است و بنا بر گزارشات مطرح شده در این خصوص، شماره شناسایی آن با ماژیک سیاه پوشیده شده است.
دیلی‌تلگراف در ادامه آورده است که فرمانوا اکنون در بازداشت خانگی به سر می‌برد و گذرنامه او نیز توقیف شده است. وی باید اواخر این ماه در دادگاهی در نیویورک حاضر شود که در صورت اثبات اتهام، وی به 10 سال زندان محکوم خواهد شد.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: jahannews.com
 
مطالب جالب دیگر:
زن و شوهری که در همه چیز شریک هستند!! (طنز)
داستان عجیب نوزادی که مرده به دنیا آمد، زنده شد و دوباره مرد!!
تاثیر وجود خواهر در خانواده!
تصاویری دیدنی از هنرنمایی خورشید در آسمان زمین!!
زندانی که کلید سلول‌هایش دست خود زندانی هاست و نگهبانان نقش مترسک را دارند!!
پسری که باعث حیرت و تعجب همگان شده است!! (+عکس)
مردان در هنگامی که همسرشان در حال رانندگی است، چه احساسی دارند؟!