همسر کوچر "دمی مور"، بازیگر هالیوود، در سخنرانی وی حضور داشت، اما بعد از اتمام سخنرانی همسرش قبل از اینکه دوربین‌ها بتوانند تصویر وی را بگیرند آنجا را ترک کرد...

روزنامه  "جروزلم‌پست" در مقاله‌ای به قلم "بن هارتمن" (BEN HARTMAN) به برگزاری نمایشگاه سالانه بزک در رژیم صهیونیستی پرداخته و می‌نویسد: "اشتون کوچر"، یکی از  ستاره های هالیوود  در نمایشگاه رسانه‌های جدید "بزک" (Bezeq) در تل‌آویو سخنرانی کرد، و راهنمایی‌هایی را در مورد چگونگی استفاده از اشکال جدید ارتباطات و بازاریابی در مورد اسرائیل ارائه کرد.

کوچر، که امسال توسط مجله "تایم" به عنوان یکی از 100 چهره پرنفوذ جهان در شبکه‌های اجتماعی معرفی شده است، اظهار داشت که اسرائیل باید با صداقت گروه‌های هدف خود را تشخیص داده، و صادقانه در مورد اسرائیل با آنان گفتگو نماید، زیرا در اینجا جوانان شگفت‌انگیزی وجود دارند، کارآفرینانی باور نکردنی. صحنه گردانان فرهنگی یهود از نفوذ و محبوبیت مشاهیر در قالب دیپلماسی مشاهیر(celebrity diplomacy) همیشه برای صدور فرهنگ و شیوه زندگی خود و حتی تبلیغات تجاری برای تصرف بیشتر بازارهای جهانی بهره برده اند.
طبق آخرین آمار کوچر با بیش از 5 میلیون بازدید پرطرفدارترین کاربر توییتر بوده است. کوچر از پیروان مشتاق کابالا بوده و در سال 2005 طی یک مراسم خصوصی با حضور یکی از خاخام‌های کابالای مرکز لس‌آنجلس با دمی مور ازدواج کرد. شایع است که کوچر و مور قصد دارند در طول این سفر به اسرائیل عقد ازدواج خود را تجدید نمایند.
کوچر افزود: "اسرائیل نیازمند نمایش افراد باهوش، روشن‌فکر، برجسته و بشردوست است که به دنبال راه‌حل‌هایی برای مشکلات جهان هستند."

ashton&mor2.jpg
 
همسر کوچر "دمی مور"، بازیگر هالیوود، در سخنرانی وی حضور داشت، اما بعد از اتمام سخنرانی همسرش قبل از اینکه دوربین‌ها بتوانند تصویر وی را بگیرند آنجا را ترک کرد. کوچر اعتراف کرد که وی با همسرش اغلب در حالیکه در یک اتاق هستند بوسیله توییتر با هم حرف می‌زنند.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mashreghnews.ir
 
مطالب جالب دیگر:
وقتی که جنیفر لوپز نیکوکار می شود!! ( + عکس )
راهی ساده برای تشخیص مردانی که پولدار می شوند!!
لیست پردرآمدترین رشته‌های دانشگاهی؟!
دوست دارید افسردگی بگیرید؟ پس این BMW را نگاه کنید!!
آیا میشود در اینترنت ناشناس ماند؟!
عکس: الهه رضایی مجری برنامه کودک در دهه شصت!
زن هالیوودی بخاطر آرایش خنده دارش سوژه شد!! ( + عکس )