شبکه خبری "راشا تودی" (RT) روسیه، در گزارشی با عنوان "شبکه‌های خبری آمریکا برای بقاء خود به بهره‌برداری از زنان روی آوردند" اعلام کرد...

شبکه خبری "راشا تودی
" (RT) روسیه، در گزارشی با عنوان "شبکه‌های خبری آمریکا برای بقاء خود به بهره‌برداری از زنان روی آوردند" اعلام کرد : با وجود منابع خبری پایان‌ناپذیر در اینترنت، دیگر برنامه "تام بروکاو" (Tom Brokaw) و "دان رادر" (Dan Rather) به پایان عمر خود رسیده است. اما در اقدامی  جالب، شبکه‌های خبری از مجریان و خبرنگاران زیبا و نیمه عریان در اخبار خود بهره می‌گیرند.
این‌روزها، بیشتر گزارشگران مرد در بخش هواشناسی موقعیت پرطرفدار خود را به جنس مخالف تقدیم می‌کنند زیرا که جاذبه جنسی یه یکی از عوامل موفقیت رسانه‌های خبری تبدیل شده است.
در ادامه این گزارش آمده است: در شبکه خبری فاکس نیوز، که متعلق به نئومحافظه‌کاران طرفدار اسرائیل است و شعار آن دعوت به"بی‌طرفی و تعادل" است، "ماریا مولینا"(Maria Molina)، جدیدترین کارشناس هواشناسی است که به تیم زنان زیبای این کانال پیوسته است. در اولین گزارش دو دقیقه‌ای خود و با وجود عدم تصاویر مربوط به تغییرات جوی در پشت سرش، ماریا همچنان تغییر سامانه‌های پرفشار، جریان‌های ساحلی و الگوی جوی نیمه‌گرمسیری و مرطوب را توضیح می‌داد.
 
 
نویسنده گزارش در این رابطه به نقل از "لیلیت مارکوس" (Lilit Marcus)، سردبیر سایت TheGloss.com گفت: با کاهش تدریجی تعداد بینندگان تلویزیون، هر روز افراد بیشتری برای اطلاع از اخبار موردنظر خود به اینترنت مراجعه می‌کنند بنابراین به عقیده من بهره‌برداری جنسی می‌تواند راهی سهل‌الوصول و ارزان برای نشاندن مردم پای گیرنده تلویزیون باشد.
هیچ‌یک از شبکه‌های خبری آمریکا به اندازه شبکه فاکس‌نیوز از قدرت جادویی زیبایی بهره نمی‌برد. این شبکه خبری کابلی و ماهواره‌ای به دلیل استفاده ظریف از زنان و نیز تنظیم خلاقانه زوایای دوربین به کانال شماره یک آمریکا تبدیل شده است. این در حالی است که شبکه خبری سی‌ان‌ان با مشکلات عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کند زیرا که از تعداد تماشاگران این شبکه هر روز کاسته می‌شود،"لری کینگ" (Larry King) کهنه کار به دوران بازنشستگی خود نزدیک می‌شود و اینکه آقای "ایلوت اسپیتزر" (Elliot spitzer) ، فرماندار نیویورک نمی‌تواند به‌اندازه همتایان زن خود موفق باشد.
نویسنده گزارش به نقل از یکی از بینندگان مرد نیویورک با اشاره به شبکه خبری فاکس‌نیوز به عنوان غول رسانه‌ای شماره یک ایالات متحده آمریکا، گفت: "اگر دو ایستگاه خبری به طور همزمان یک گزارش هواشناسی را پخش می‌کردند که گزارشگر یکی از آنها زنی زیبا بود، به احتمال زیاد من شبکه‌ای را تماشا می‌کردم که گزارشگر آن زن باشد."
نویسنده گزارش در ادامه به نقل از یکی از شهروندان نیویورک که در حال خروج از ساختمان مرکزی شبکه فاکس‌نیوز بود، گفت: "به نظر من، بیشتر اخبار تلویزیون به یک نوع سرگرمی تبدیل شده است."
باوجودیکه صنعت خبرپراکنی همچنان با این چالش روبروست، ظاهراً تنها راه مقابله با این طوفان در حال وقوع بهره برداری از مجریان نیمه‌عریان است.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mashreghnews.ir
 
مطالب جالب دیگر:
خودروی زیبای شوالیه به ایران آمد!! (+عکس و اطلاعات خودرو)
عکس‌های جدید از سحر قریشی!
شایعه‌ای داغ و غیرقابل باور درمورد رابطه جدید شکیرا!! (+عکس)
شرمینه تهرانی، دختری ایرانی‌الاصلی که به عنوان دوشیزه اروپا انتخاب شده بود!! (+عکس)
زنی 108ساله با 108 نوه و نتیجعه!! (+عکس)
ساعتی که در نگاه اول شاید بتوان بی قیافه ترین ساعت دنیا باشد اما ...!!! (+عکس)
چرا کنه‌ها می‌چسبند؟!