آیا قدرت موتور این ماشین رو می‌دانید! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورده این ماشین به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

آیا قدرت موتور این ماشین رو می‌دانید!
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ماشین به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 
 
 

یکی از طرحهای همیشه منحصر بفرد شرکت Audi مدل TT این شرکت است که همیشه مورد علاقه ماشین بازها بوده و بدلیل جذاب بودن طرح این اتومبیل دو نفره از آن در خیلی از فیلمها استفاده می‌شود. این اتومبیل دارای حالت تعادلی بسیار بالایی است که یکی از ویژگی‌های خوب این ماشین به حساب می‌آید. در داخل این اتومبیل شاهد دکمه ای هستید بنام power که با فشار دادن آن اتومبیل از حالت معمولی به حالت اسپورت تبدیل میشود یعنی اتومبیل بصورت اتوماتیک کمک فنرها را خشک میکند تا هنگام پیچیدن شاسی اتومبیل زیاد تکان نخورد. 

در حال حاضر این اتومبیل جزاب با دو موتور مختلف در بازار عرضه می‌شود که کاملآ با تکنولوژی جدید طراحی شده و کاملآ با طرح قبلی این مدل تفاوت دارد. 

مدل معمولی آن موتوری با حجم 2000 لیتر که توسط یک توربو شارژ تقویت می‌شود داراست که قادر است قدرتی برابر با 200 اسب بخار تولید کند. وزن آن 1280 کیلوگرم است و شتاب 0 تا 100 کیلومتر آن 7ثانیه می‌باشد. 

مدل convertible آن موتوری با حجم 3200 لیتر دارد که قادر است قدرتی برابر با 250 اسب بخار تولید کند وزن آن 1430 کیلوگرم است است و شتاب 0 تا 100 کیلومتر آن 5.8 ثانیه می‌باشد.
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: freeblog.ir
 
مطالب جالب دیگر:
کوتاه و خواندنی درمورد لیلا حاتمی و علی مصفا
رقیب جدید بلوتوث با سرعتی 100 برابر!!
شکایت فوتبالیست مشهور برزیلی از یک عکاس!
نامرئی كردن اشیاء امكان پذیر شد!
پیش‌بینی خبرهای داغ فناوری 2009