نرم افزاری برای اموزش زبان انگلیسی
در این مطلب نرم افزاری را معرفی می کنیم می توانید به کمک آن راحت تر زبان انگلیسی را یاد بگیرید

افراد بسیاری ساعات و هزینه های گزافی را برای آموختن زبان انگلیسی صرف می کنند در صورتی که با نصب برنامه English Conversation می توان به تقویت مکالمه انگلیسی پرداخت.

یکی از کاربردهای مهم اپلیکیشن ها را می توان در آموزش و یادگیری دانست. برنامه های بسیاری برای آموختن زبان انگلیسی وجود دارند که از میان آنها می توان به برنامه English Conversation اشاره کرد. این برنامه به تقویت مکالمه زبان انگلیسی در کاربران می پردازد.

دانستن یک زبان خارجی نه تنها در شرایط کاری امروزی مهم است بلکه می تواند باعث تسریع ارتباطات شود. اکنون موسسه‌ مشهور آموزشی زبان لایتنینگ به ارائه اپلیکیشن متفاوتی برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی پرداخته که  English Conversation نام دارد. این اپلیکیشن با تمرین های متنوع و متفاوت به تقویت و ارتقاء سطح زبان انگلیسی در کاربران می پردازد بدون اینکه متحمل پرداخت هزینه های زیاد یا صرف زمان در ساعات بخصوص شوند.

کاربران با کمک این اپلیکیشن می توانند به بیش از ۱۵۰۰ مکالمه در دسته بندی های مختلف دسترسی داشته و با سپری کردن مدت زمان کوتاهی برای حل تمرینات به تقویت مکالمه انگلیسی خود بپردازند. این اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه شده است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com