معرفی اپلیکیشن گرفتن عکس سه بعدی!
اپلیکیشن های بسیاری برای گرفتن تصاویر سه بعدی عرضه می شوند اما اکنون برنامه جالبی برای ثبت تصاویر سه بعدی عرضه شده که از قابلیت به اشتراک گذاری در صفحات اجتماعی را نیز برخوردار است.

اپلیکیشن های بسیاری عرضه می شوند که برخی از آنها تنها جنبه سرگرمی و بازی دارند و چندان کاربردی را برای کاربران به همراه ندارند. یکی از  این اپلیکیشن ها، برنامه  ۱۲۳D Catch محصول کمپانی Autodesk است. اپلیکیشن هایی که تصاویر ثبت شده را تغییر می دهند معمولا با استقبال قابل توجه کاربران مواجه می شوند.

در سال های اخیر، اپلیکیشن های بسیاری برای سه بعدی کردن تصاویر یا اشیاء عرضه شده اند اما اکنون با این اپلیکیشن می توان تصاویر سه بعدی جالب توجهی را با قابلیت به اشتراک گذاری در اختیار داشت. کاربران پس از نصب این برنامه به سادگی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند. این برنامه پس از نصب به کاربرانش پیشنهاد می دهد که از چه جهت به شی یا اطرافش نگاه کند تا بتواند تصویر متفاوتی را در اختیار داشته باشد.

پس از پایان عکسبرداری می توان با استفاده از حساب  Autodesk یا حساب فیس بوک به این اپلیکیشن وارد شده و شاهد تصویر نهایی بود. کاربران می توانند تصویر نهایی را با دوستانشان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com