قیمت و مشخصات لپ تاپ های لنوو با دوربین سه بعدی!
لنوو از محصولات جدید خود رونمایی کرده که از قابلیت هایی مانند دوربینی سه بعدی و قیمتی مناسب برخوردار بوده و می توانند گزینه های مناسبی برای طرفداران محصولات لنوو باشند.

محصولات جدید لنوو Z۴۱ و Z۵۱ نام دارند. از ویژگی های Z۴۱ می توان به نمایشگر ۱۴ اینچی، Core i۷ و Z۵۱ نمایشگری ۱۵ اینچی و Core i۵ را برشمرد. هر دو مدل این محصول جدید مجهز به رزولوشن ۱۰۸۰p و  کارت گرافیک  AMD graphics و شدت روشنایی ۲۰۰ نیت،  حافظه ۱ ترابایتی و صدای دالبی DS ۱.۰ Home Theater هستند.

تکنولوژی وای فای ۸۰۲.۱۱ a/c باعث می شود که این سیستم ها از سرعت سه برابری در بخش اینترنت نسبت به سرعت لپ تاپ های معمولی برخوردار باشند. لپ تاپ Z۵۱ از دوربین سه بعدی RealSense اینتل برخوردار بوده و تراکم پیکسلی آن نیز در حدود  ۱۰۸۰ P است و گفته می شود دوربین این سیستم همانند چشم انسان بوده و از قابلیت ثبت، تشخیص و شناسایی اجسام مختلف را برخوردار است.

این دوربین به کاربرانش اجازه می دهد تا اجسام مختلف را همانند اشیاء سه بعدی اسکن کرده و سپس آن را پرینت گرفته و در اختیار داشته باشند. بازی های سه بعدی و ژست های حرکتی برای کنترل لپ تاپ از دیگر قابلیت ها و مزیت های محصولات جدید لنوو هستند.

محصولات جدید لنوو در رنگ های مشکی، سفید و قرمز از اواسط ماه ژوئن از طریق سایت لنوو در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. قیمت احتمالی Z۴۱ در حدود ۴۹۹ دلار و دیگری در حدود ۵۹۹ دلار اعلام شده است. این لپ تاپ ها برای مصارف خانگی، ویدئو، موسیقی یا حتی بازی می توانند گزینه های عالی و منحصر به فردی باشند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com