با محصول جدید هوآوی با دوربین 13 مگا پیکسلی اشنا شوید
کمپانی هوآوی محصولات جدید خود را در دو نسخه متفاوت اما در سری اونور ۷ عرضه خواهد کرد تا بتواند نگاه کاربران بیشتری را به خود جلب کند.

کمپانی هوآوی باز هم محصول جدیدی را در سری  Honor عرضه خواهد کرد. محصول جدید Honor ۷ نام داشته و در دو سری معمولی و پیشرفته وارد بازار فناوری خواهد شد.
اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که در هر دو نسخه از آلیاژ فلزی و مستحکمی استفاده شده و از نظر سخت افزاری تا حدودی شبیه به یکدیگر بوده اما تفاوت دو نسخه را می توان در میزان حافظه و همینطور سرعت پردازنده آنها دانست.

اسمارت فون معمولی و پیشرفته هوآوی به ترتیب در ماه های ژوئن و جولای سال جاری عرضه خواهند شد. از دیگر مشخصات اسمارت فون ها می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و پردازنده Kirin-۹۳۵ و اندروید آبنبات چوبی را نام برد. نسخه معمولی این محصول از ۳ گیگابایت حافظه رم و همینطور ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است اما نسخه دیگر به رم ۴ گیگابایتی و همینطور ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به فلش LED و همینطور لرزش گیر اپتیکال از دیگر ویژگی های محصولات جدید هوآوی هستند. دو نسخه جدید Honor ۷ به رابط کاربری Emotion UI ۳.۰ و همینطور باطری ۳۲۸۰ میلی آمپری تجهیز شده اند. پیش بینی می شود، دو محصول جدید با قیمت هایی در حدود ۳۲۲ و ۴۳۵ دلار عرضه شوند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com