محصول جدید سامسونگ با ساختار شیشه و فلز!
سامسونگ در طراحی و ساخت بدنه ی سری جدید اسمارت فون هایش، ساختار فلزی ای را در نظر گرفته است و گلکسی اس 7 این بار با ظاهری متفاوت عرضه خواهد شد.

ساختار جدید محصولات آینده سامسونگ

سامسونگ در آخرین پرچمداران خود از ترکیب فلز و شیشه استفاده کرد تا آن کاستی همیشگی که در طراحی محصولات سامسونگ دیده میشد را رفع کند.

در حالی که تصور میشد سامسونگ این زبان طراحی را تا چندین نسل دیگر ادامه دهد اما مشخص شده است که گلکسی اس ۷ بدنه ای تماما فلزی خواهد داشت.

با معرفی شدن دو پرچمدار پیشین سامسونگ مشخص شد که این کمپانی تغییر اساسی در طراحی محصولات خود ایجاد کرده است. در حال حاضر شایعات جدید از نسل بعدی سامسونگ سری اس ایجاد شده و مشخص شد که سامسونگ قصد دارد در اس ۷ از آلیاژ منیزیم در استفاده کند.

تصویر سامسونگ گلکسی اس 7 با بدنه فلزی

به نظر میرسد که سامسونگ در اس ۷ از بدنه ای یکپارچه فلزی بهره خواهد برد. آن طور که در شایعات گفته شده سامسونگ از سازنده ی کیس های خود در خواست کرده تا جنس بدنه آنها به صافی آلومینیومی باشد که در آیفون ها استفاده میشود.

 

اگر یادتان باشد ، چندین ماه پیش ماجرا های خم شدن اسمارت فون ها به اوج خود رسیده بود که در صدر همه ی آنها آیفون ۶ پلاس قرار داشت و در آن زمان تازه پا به بازار نهاده بود. اما اکنون شرکت ها از آن ماجرا درس گرفته اند ؛ اپل در آیفون های جدید خود از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ استفاده کرده و سامسونگ هم میخواهد از آلیاژ منیزیم استفاده کند. این آلیاژ نسبت به آلومینیوم سبک تر و مقاوم تر است و با این شرایط استفاده از آلیاژ در گوشی های هوشمند بهترین گزینه بوده و به همین دلیل سامسونگ به سوی آن رفته است.

تصویر گلکسی اس 7 با بدنه ی فلزی

تصویر گلکسی اس 7 با بدنه ی فلزی

گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع : zoomit.ir