آیفون دار ها بخوانند! نکاتی مهم و کاربردی
مدتی است که در کشور شاهد رواج بیش از حد 'آیفون' هستیم، در حالیکه متاسفانه خیلی از مصرف کنندگان آیفون از کارایی ها و قابلیت های بالای آیفون به دلیل بی اطلاعی استفاده نمی کنند. این مطلب به شما در این زمینه کمک می کند.

ترفند هایی برای استفاده بهتر از آیفون ها

در این مطلب سعی کرده‌ ایم تعدادی از عملکردهای گوشی های آیفون را آموزش دهیم.

 

۱. ساده‌ترین عمل‌کرد این است که، اگر در حال گوش دادن به موسیقی هستید با فــشـردن دکــمه وسـط هدفون (ناحیه خاکستری میان علامـــت‌های + و - مربوط به افزایــش و کاهش صدا)، می‌تـوانید موســیقی را متوقف (Pause) یا اجرا (Play) کنید.

 

۲. برای به جلو بردن موسیقی در حال پخش، دکمه وسط هدفون را دوبار بزنید و بار دوم انگشت خود را روی آن نگه‌ دارید.

 

۳. برای به عقب برگرداندن موسیقی در حال پخش هم کافی‌ است، سه بار دکمه وسط هدفون را زده و بار سوم انگشت خود را نگه‌ دارید.

 

۴. برای اجرای موسیقی بعدی، دکمه وسط را دوبار بزنید (Double Tap).

 

۵. برای اجرای موسیقی قبل هم باید دکمه وسط را سه باز بزنید (Triple Tap).

 

۶. اگر با شما تماس گرفته شد، برای پاسخ‌گوئی دکمه وسط را یکبار و برای رد تماس دکمه وسط را دوبار بزنید.

 

۷. اگر در حال اجرای موسیقی، با شما تماس گرفته شد و شما بخواهید بدون پاسخ‌گویی یا رد تماس، به شنیدن موسیقی ادامه دهید، دکمه وسط هدفــون را یـــکبار زده و نگه‌ دارید. با این کار دو بوق کوتاه (Beep) شنیده می‌شود که نشانه اجرای دستور شما و فعال شدن Voice Mail است.

 

۸. اگر در هنگام مکالمه، تماس دوم پشت خط و در حال انتظار (Waiting) بود، برای پرش بین دو تماس، کافی‌ است دکمه وسط را یک بار بزنید. برای رد تماس دوم (تماس در حال انتظار)، دکمه وسط را زده و برای ۲ ثانیه نگه‌ دارید.

 

۹. به کمک هدفون می‌توانید عکس‌هایی فوق‌ العاده بدون لرزش بگیرید. تنها کافی‌ است، در زمان مناسب، برای گرفتن عکس دکمه افزایش صدا (+) را بزنید.



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع : rozanehonline.com