جالب ترین گوشی هوشمند تاشو دنیا! عکس
می خواهیم شما را با جالب ترین گوشی هوشمندی آشنا کنیم که تا می خورد و در واقع کوچک و بزرگ می شود!

گوشی هوشمند تاشو

در حال حاضر تمامی کمپانی‌ها سعی می‌کنند تلفن‌های همراه با صفحه‌نمایش بزرگ را طراحی کنند، تا بتوانند عطش کاربران به صفحات‌نمایش بزرگ را کنترل کنند، راستش دیگر هیچ‌کس تلفن‌همراهی با صفحه‌نمایش کوچک را مثل گذشته دوست ندارد.

اخیرا خبرهایی از اسمارت‌فون‌های تاشو منتشر می‌شود اما اسمارت‌فونی که در ادامه خواهید دید شبیه به هیچ‌کدام از آنها نیست، طراحی این تلفن‌همراه به‌گونه‌ای است که در سه نقطه تا می‌خورد اما زمانی‌که آن را بگشایید یک فبلت بزرگ در اختیار دارید. این شما و این هم Drasphone!


طرح اولیه گوشی تاشو

طرح اولیه گوشی تاشو

 

همان‌طور که گفتم Drasphone اسمارت‌فونی است که از سه ناحیه تا می‌شود و کوچک می‌شود اما مهم‌ترین نکته در مورد این تلفن‌همراه این است که در سه حالت قابل استفاده است، یعنی حالت کاملا باز که همان Drasphone نام‌دارد، یک فبلت بزرگ و کارآمد است، اگر آنرا یکبار تا بزنید تبدیل به MiniDras می‌شود که آن‌هم یک تلفن‌همراه کارآمد است و اگر آنرا کاملا تا بزنید تبدیل به MicroDras می‌شود که به‌راحتی قابل حمل است.


موبایل هوشمند تاشو

موبایل هوشمند تاشو

 

هرچند به‌نظر می‌رسد با وجود لولا‌ها شاهد اسمارت‌فونی با صفحات‌نمایش جدا از هم باشیم اما طراحی‌ها نشان می‌دهد صفحه نمایش این تلفن‌همراه در هر حالت کاملا یکپارچه است و شاهد هیچ شکافی در آن نیستیم.

دکمه‌ها به‌خوبی در تلفن همراه جایگذاری شده‌اند و با وجود خم‌شدن صفحه نمایش شاهد هیچ افت کارایی در صفحه‌نمایش نیستیم.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: itresan.com