گوگل بیماری های قلبی را درمان خواهد کرد!
شرکت موفق گوگل قرار است با پرداخت هزینه های بسیار بالا, راه های جدیدی برای مقابله با بیماری های قلبی پیدا کند.

تلاش برای یافتن راه جدید درمان بیماری های قلبی

گوگل را همه در دنیای فناوری اطلاعات می‌شناسند اما این شرکت حالابا همکاری انجمن قلب آمریکا قصد آغاز پروژه‌ای ۵۰ میلیون دلاری برای یافتن راهکارهای جدید مقابله با بیماری‌های قلبی را دارد.

شركت گوگل توجه خود را به سوی قلب انسان‌ها متمایل كرده‌است. گروه علوم زیستی گوگل كه محصول جانبی پیوستن گوگل به شركت آلفابت بوده‌است، با همكاری انجمن قلب آمریكا پروژه‌ای 50 میلیون دلاری را برای مقابله با بیماری‌های قلبی آغاز خواهد‌كرد.

بیماری‌های قلبی اصلی‌ترین قاتل انسان‌ها در جهان به شمار می‌روند، مشكلی كه به گفته مدیر اجرایی گروه علوم زیستی گوگل، آماده نوآوری‌های جدید و تفكر غیرمعمول و شورشی است و به كمی تحول نیاز دارد.

علاوه بر پشتیبانی مالی، گوگل از ابزارهای فناورانه‌ای مانند حسگرهای كنترل كننده سلامت انسان نیز در این پروژه بهره خواهد‌برد. گوگل به دنبال درمان است،‌اگرچه هیچ تضمینی برای موفقیت این پروژه وجود ندارد اما می‌توان برای رسیدن به موفقیت تلاش كرد.

با انتخاب مدیر پروژه‌ای متفاوت كه متناسب با مهارت‌ها و ایده‌هایش می‌تواند یك متخصص قلب، یك پرستار و... باشد برای این پروژه، زمینه انجام مطالعات به شكلی متفاوت فراهم خواهد‌شد.

به گفته رئیس دانشگده پزشكی دانشگاه هاروارد و عضو هیات مدیره انجمن قلب آمریكا، مطالعات سنتی تنها موجب بهبود تدریجی روند درمان بیماری‌های قلبی شده‌اند، اما آنچه ما به دنبال آن هستیم، انجام كاری انقلابی است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: hamshahroinline.ir