گوشی بلک بری با روکش طلا 24 عیار + عکس
یک شرکت ویتنامی از عرضه محصول جدید بلک بری blackberry با روکش طلایی ۲۴ عیار خبر داده است.

گوشی جدید بلک بری

شرکت ویتنامی که در ساخت و تولید گوشی های طلا کاری شده شهرت دارد، از عرضه نسخه روکش شده محصول blackberry بلک‌ بری  Priv با طلا خبر داده است. بلک‌ بری Priv محصول متفاوتی از این کمپانی است زیرا اولین تجربه عرضه اسمارت فونی با پلتفورم اندروید محسوب می شود که مدتی پیش مشخصات آن اعلام شده بود.

بلک‌ بری Priv از صفحه کلید فیزیکی متفاوتی نسبت به سایر محصولات اندرویدی برخوردار شده که قابل توجه است. اکنون شرکت ویتنامی Karalux که سابقه فعالیت بر محصولات قبلی بلک بری مانند بلک بری پاسپورت یا Q۱۰ را داشته از طلا کاری محصول اخیر این کمپانی یعنی بلک‌ بری Priv با طلای ۲۴ عیار خبر داده است.


گوشی بلک بری با روکش طلا

گوشی بلک بری با روکش طلا

 

گوشی با روکش طلا

گوشی با روکش طلا

 

فروش بلک‌ بری Priv از ۵ دسامبر برابر با ۱۴ آذر ماه در ویتنام آغاز خواهد شد و همزمان با فروش این محصول، کمپانی Karalux نیز به عرضه نسخه لوکس آن می پردازد. شرکت ویتنامی اعلام کرده است، کار برای تغییر شکل روی این محصول نسبت به سایر اسمارت فون ها بسیار دشوارتر بوده است.

اما کاربران ویتنامی با پرداخت ۳۵۵ دلار می توانند ، اسمارت فون هایشان را با طلای ۲۴ عیار مزین کنند. قیمت این اسمارت فون لوکس و طلایی برای ویتنامی ها در حدود ۱۱۰۰ دلار خواهد بود ولی برای کاربران سایر کشورها در حدود ۱۳۵۰ دلار است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com