10 برنامه مفید برای ویرایش عکس در گوشی های اندروید
قصد داریم بهترین برنامه های اندروید را معرفی کنیم که بهترین نرم افزار ها برای ویرایش عکس های شما می باشند.

10 اپلیکیشن برتر ویرایش عکس برای اندروید

دوربین اسمارت فون ها در طول زمان بسیار پیشرفت کرده اند و ثبت تصاویر بسیار با کیفیت را ممکن ساخته اند ، ولی ما باز هم به دنبال چیزی بیشتر می گردیم. برای بسیاری از مردم ، بیشتر به معنی امکان ثبت تصاویر و ویدیوهایی است که انگار مربوط به صدها سال پیش هستند.

البته مدتهاست که اسمارت فون ها به قابلیت های متعدد ویرایش مجهز شده اند. اگر به تازگی اسمارت فون یا تبلتی اندرویدی خریداری کرده اید و به دنبال اپلیکیشن های عکاسی هستید در ادامه همراه با ده عنوان از بهترین اپلیکیشن های موجود آشنا شوید.

 

Lenka

اپلیکیشن های فیلتری به دلایل متعددی خیلی خوشنام نیستند ، اما Lenka یک گزینه مورد قبول است. برای افرادی که دلتنگ دوران عکس های سیاه و سفید هستند، لنکا بهترین اپلیکیشن است. با این اپلیکیشن فقط تصاویر سیاه و سفید قابل ثبت هستند و فیلترهایی در اختیار کاربر قرار می گیرد تا در صورت تمایل بتواند تغییراتی را در عکس ها ایجاد کند.

Candy Camera برای سلفی

Candy Camera یک اپلیکیشن سلفی جالب با کاربردی آسان است که از فیلترها و جلوه های خاصی برخوردار است. این اپلیکیشن مناسب افرادی است که علاقه به ثبت تصاویری خاص از خودشان دارند. در این اپلیکیشن استیکرهایی وجود دارند که می توانید به سلفی های خود اضافه کنید که احتمالا بیشتر مورد علاقه جوانان است.
برای دانلود اپلیکیشن اینجا را کلیک کنید.


Snapseed

Snapseed اپلیکیشنی از گوگل است که اخیرا با ویژگی های متعددی به روزرسانی شده است. این اپلیکیشن مناسب کاربرانی است که می خواهند اطمینان کسب کنند که عکس هایشان کاملا واقعی به نظر می رسند. این اپلیکیشن با امکان تار کردن لنز به صورتی بسیار واقعی و تنظیمات جلوه ها و فیلترهای خاص تصاویری جالب را برای کاربر به ارمفان می آورد. این اپلیکیشن تقریباً تمامی فیلترهایی که کاربران به دنبال آنها هستند را دارا می باشد و علاوه بر آن از ویژگی هایی برخوردار است که کاربرانی با سلایق خاص به دنبال آن می گردند.
برای دانلود اپلیکیشن اینجا را کلیک کنید.


Retrica

بسیاری از اپلیکیشن های فیلتردار تصاویری را ثبت می کنند که بسیار قدیمی تر از آنچه هستند به نظر می رسند. رتریکا اپلیکیشنی است که این قابلیت را دارد و همچنین از ویژگی های مدرن نیز برخوردار است مانند امکان به اشتراک گذاشتن تصاویر از طریق این اپلیکیشن در فیسبوک و اینستاگرام. برای کاربرانی که علاقه دارند حسی نوستالژیک به عکس های خود بدهند یا ویژگی های جالبی به آنها اضافه کنند این اپلیکیشن پیشنهاد می شود.


Instagram

چند سالی است که با اینستاگرام آشنا شده ایم . اینستاگرام اپلیکیشنی فوق العاده برای ثبت تصاویر و اشتراک گذاری آن با دیگران است که رشد بسیار سریعی داشته است. این اپلیکیشن فیلترهای متعددی دارد که استفاده از آنها کاراکترهای جالبی به تصاویر شما خواهد داد. این اپلیکیشن میلیون ها کاربر دارد که ما هم جزو آن ها هستیم !

Aviary

Aviary اپلیکیشنی است که تقریبا شامل تمامی جلوه های مورد نظر کاربران است. این اپلیکیشن همچنین دارای ابزارهای متعدد ویرایش است. Aviary فراتر از یک اپلیکیشن ساده عکاسی است و می تواند برای ثبت تصاویری که بخش عمده ای از خاطرات زندگی شما را تشکیل می دهند مورد استفاده قرار گیرد. این اپلیکیشن حاوی 20 ابزار رایگان برای ویرایش و فیلتر عکس می باشد.

EyeEm

EyeEm اپلیکیشنی است که به عکاسان کمک می کند روش های خود را بهبود بخشند و رنگ ها و جلوه های متعددی را تجربه کنند. با EyeEm می توانید عکس های خود را از طریق اپلیکیشن به فروش برسانید و درآمد کسب کنید. با ابزار متعددی که در این اپلیکیشن در اختیار تان قرار می گیرد می توانید ساختار تصاویر را به نحو دلخواه تغییر دهید.

Pomelo

Pomelo اپلیکیشنی است که فیلترهای متعددی را به شما معرفی می کند و 13 فیلتر زمان واقعی را در اختیار کاربر قرار می دهد. علاوه بر این ، فیلترهای این اپلیکیشن را می توانید با هم ادغام کنید و ظاهری بی نظیر و متفاوت به عکس های خود بدهید که دیگران را به تحسین وامیدارد. این اپلیکیشن برای ویرایش تصاویری که قصد دارید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید گرینه ای بسیار مناسب است.

Mix از Camera 360

Mix از Camera 360 اپلیکیشنی است که به کاربران اجازه می دهد فیلتر مورد علاقه خود را بسازند. با اسلایدرهای رنگ بسیار ساده ولی موثر این اپلیکیشن می توانید قسمت های مختلف یک عکس را تنظیم کرده و فیلتر مورد نظر خود را بسازید و ویرایش مطلوب خود را بر روی عکس انجام دهید. در این اپلیکیشن قابلیت های زیادی در انتظار شما هستند.

VSCO

VSCO شاید به بیانی اینستاگرام حرفه ای هاست. این اپلیکیشن تمامی امکانات منجمله فیلم های 35 میلیمتری را داراست. این اپلیکیشن برای کاربرانی که دنبال اصالت تصاویر هستند بهترین اپلیکیشن است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: techshot.ir