گوشی صورتی رنگ سونی Z5 برای خانم ها + عکس
کمپانی سونی امروز به طور رسمی از مدل صورتی رنگ گوشی اکسپریا زد 5 خود پرده برداشت. در ادامه با جزئیات بیشتر گوشی Z5 آشنا می شوید.

گوشی صورتی رنگ سونی زد 5

کسب و کار گوشی های هوشمند کمپانی سونی در سال های اخیر رونق چندانی نداشت و همین امر، مسئولین این شرکت را به محدود کردن تولیدات خود در سال 2015 و عرضه چند گوشی محدود به نام های اکسپریا زد 5، زد 5 کامپکت و زد 5 پریمیوم وادار کرد.

در حال حاضر، اکسپریا زد 5 و زد 5 پریمیوم دو پرچمدار این شرکت در بازار محسوب می شوند که شباهت زیادی به یکدیگر دارند، با این تفاوت که دومی از نمایشگر 4K بهره می برد. از طرفی دیگر، مدل زد 5 کامپکت، اگرچه از دوربین و برخی مشخصات مشابه با این دو مدل برخوردار است اما در شمار محصولات میان رده جای می گیرد.

اگر به یاد داشته باشید این سه گوشی در سال گذشته همانند بسیاری از محصولات موجود در بازار، با رنگ‌های مشخص و استاندارد عرضه شدند اما اخیراً شایعات و خبرهایی مبنی بر عرضه مدل صورتی رنگ اکسپریا زد 5 در فضای وب منتشر شده بود که امروز این خبرها رنگ و بوی واقعیت به خود گرفتند و این مدل به طور رسمی معرفی شد.

 

گوشی سونی Z5 صورتی رنگ

گوشی سونی Z5 صورتی رنگ

 

طراح ارشد کمپانی سونی در خصوص این گوشی عنوان می کند:
انتخاب یک رنگ، فرآیند پیچیده‌ایست چرا که مواد سازنده، طراحی لبه ها و انحنای گوشی در انتخاب یک رنگ مناسب برای محصول بسیار تاثیرگذارند. ما از مدت‌ها قبل در پی اضافه کردن رنگ صورتی به مجموع رنگ‌های اسمارت‌فون‌های خود بودیم و اکنون به نظر می رسد که می توانیم از این رنگ در سایر محصولات خود نیز استفاده کنیم.


برای آن دسته از کاربرانی که به مشخصات اکسپریا زد 5 که در سال گذشته رونمایی شد، آشنایی ندارند باید بگوییم که این گوشی از ویژگی های زیر برخوردار است:

صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل
فضای رم 3 گیگابایتی
پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 810
تراشه گرافیکی آدرنو 430
دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 5.1 مگاپیکسلی
باتری 2900 میلی آمپر ساعتی
سیستم عامل اندروید 5.1.1 لالی پاپ
وزن 154 گرمی
ابعاد 146 در 72 در 7.3 میلیمتری


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: techshot.ir