15 نرم افزار بسیار جالب و رایگان گوگل که درباره آنها نشنیده بودید!
قصد داریم به معرفی 15 کاربرد و نرم افزار بسیار جالب و خاص گوگل بپردازیم که مطمئنا درباره آنها نشنیده بودید.

نرم افزارهای کاربردی گوگل

هنگام جستجو برای یافتن پاسخ سوالات و یا بدست آوردن اطلاعات به صورت آنلاین گوگل می تواند بهترین دوستتان باشد. میلیون ها نفر روزانه از این موتور جستجو استفاده می کنند، اما کمتر کسی را می توان یافت که از ویژگی های بالقوه گوگل با خبر باشد. در واقع این موتور جستجو قدرتمند می تواند خدمات بسیاری را ارائه کند، برنامه ها و ویژگی هایی که شاید در دید خیلی از افراد نباشد.

Google Translate app: برنامه ای است برای کسانی که به مسافرت علاقه دارند. فقط کافیست دوربین گوشی خود را به طرف تابلویی که می خواهید معنایش را متوجه بشوید بگیرید. این برنامه قادر است زبانی را که می بیند به هر زبانی که کاربر انتخاب می کند ترجمه و ارائه دهد. برنامه ای فوق العاده کاربردی و البته کاملا رایگان از طرف گوگل.


Gmailify: این برنامه اجازه می دهد تمام اکانت های ایمیل خود از جمله Yahoo ، Outlook ، Gmail را با هم ترکیب کنید.


Google Scholar یک موتور جستجو است که بین مقالات پژوهشی به جستجو می پردازد. نتایج جستجوی این موتور جستجوی گوگل شامل نقل قول از کتاب های درسی، مقالات علمی و مجلات است.


Google Keep نرم افزاری است برای ساخت یادداشت های درخشان و رنگارنگ، با استفاده از این نرم افزار دیگر انجام کارهای مهم را فراموش نخواهید کرد.
 

Timer: تایمر را برای هر زمانی که دلتان می خواهد می توانید تنظیم کنید. وقتی زمانتان به پایان رسید صدای زنگ هشدار را می توانید بشنوید. ( نمیدونم چقدر به کار شما میاد!!!
 

Google Sky: از این نرم افزار استفاده کنید تا فرای آسمان ها را ببینید، انگار که با قوی ترین تلسکوپ فضا را کاوش می کنید. با این نرم افزار حتی می توانید به راحتی در سراسر راه شیری گام بردارید و از آخرین مطالعات درباره فضا نیز با خبر شوید. اگر از دوست داران این موضوع هستید حتما از Google Sky استقبال خواهید کرد.


Google Fonts موتور جستجویی است که کمکتان می کند بهترین فونت را برای پروژه خود انتخاب کنید.
 

Google Art Project: اگر از عاشقان هنر هستید نباید این برنامه را از دست بدهید. می توانید رایگان و به صورت آنلاین در موزه های مشهور دنیا بچرخید و از با ارزش ترین تابلوهای هنرمندان دیدن کنید.
 

با Think with Google از نتایج آخرین تحقیقات مطلع بشوید، با جدیدترین بینش ها در بازاریابی آشنا شوید و از خیلی چیزهای دیگر خبردار شوید.
 

Google Trends این برنامه کمکتان می کند بفهمید کدام جستجوهای نمایش داده شده در حال حاضر در صدر جستجوهای گوگل قرار دارند. یعنی می توانید بفهمید که دنیا در حال حاضر بیشتر به چه چیزهایی فکر می کند.
 

با Google Shopping از سخت افزار گرفته تا لوازم آرایشی می توانید همه چیز خریداری کنید. ( ولی خب چه فایده به درد ما نمی خورد! )


Panoramio: از Panoramio استفاده کنید تا دنیا را با عکس هایی که استفاده کنندگان اینترنت به اشتراک می گذارند تماشا کنید.
 

Google Sound Search یک برنامه فوق العاده برای تشخیص موسیقی است. این برنامه می تواند در عرض چند ثانیه به شما بگوید که چه موسیقی گوش می دهید و مشخصاتش دقیقا چیست.


Google Images یکی از جامع ترین ابزار جستجوی عکس در اینترنت. اگر از کامپیوتر خود یک عکس در این موتور جستجو آپلود کنید و یا لینک آن عکس را به Google Images بدهید، این برنامه می تواند عکس هایی شبیه به عکسی که دادید و همچنین دیگر سایزهای عکستان ( اگر وجود داشته باشد ) را به شما نمایش بدهد.
 

Build With Chrome به شما اجازه می دهد با لگوهای مجازی بازی کنید. حتما امتحانش کنید این ویژگی گوگل نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز جذاب است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: bedunim.ir