مشکلات داشتن زن زیبا و جذاب !
اگر قصد ازدواج با زنان زیبا و جذاب را دارید شاید خوب باشد بدانید که داشتن زن زیبا باعث مرگ شما زودتر از سایرین می شود!

زن زیبا باعث مرگ مردان می شود

مردان جذب زنان جذاب و خوش تیپ می‌شوند، اما نمی‌دانند که این نگاه‌ها و دیدارها، آن‌ها را به سمت خودکشی خزنده سوق می‌دهد و برای سلامتی آنان زیان آور است.
تحقیقی که دانشگاه والنسیای اسپانیا انجام داده، نشان می‌دهد که حضور ۵ دقیقه‌ای مردان کنار یک زن زیبا، باعث بالا رفتن نسبت چربی خون و هرمون کوتیزول در خون می‌شود.
به نوشته روزنامه «دیلی تلگراف»، زن زیبا می‌تواند باعث افزایش ترشح این هورمون شود، هورمونی که باعث خستگی بدن می‌شود.
 
اختلال مغزی
یک تحقیق هم می‌گوید که دیدن این زنان، باعث اختلال در سیستم مغز مرد می‌شود و چه بسا کامپیوتر مغز را برای چند دقیقه یا چند ساعت، از کار بیاندازد.
 
تاثیر زن زیبا همچون مورفین
برای آشنایی با تاثیر این زنان بر مغز، پژوهشگران دانشگاه اسلوی نروژ، آزمایشی انجام دادند که طی آن، مجموعه‌ای از عکس‌های زنان را به مدت پنج ثانیه به ۳۰ مرد نشان دادند. سپس از آن‌ها خواستند زیبایی هر کدام از این زن‌ها را ارزیابی کنند.
 
در بخش دوم این آزمایش، به مردان این امکان داده شد که زمان مشاهده هر عکس را از راه دکمه‌ای که عکس را عوض می‌کند، کنترل کنند.
در بخش سوم آزمایش، مردان به سه مجموعه تقسیم شدند و عکس‌ها بار دیگر به آن‌ها نمایش داده شد.
این تحقیق نشان داد مردانی که مورفین مصرف کرده بودند در بخش اول این آزمایش، امتیاز بیشتری به برخی زنان، دادند. همچنین تنفر آن‌ها از چهره‌هایی که دوست نداشتند بیشتر شد.
 
اما مردان مجموعه دوم که ماده نالتریکسون را دریافت کرده بودند، امتیاز کمتری به چهره‌هایی که دوست داشتند دادند. همچنین تمایل آن‌ها برای نگاه طولانی مدت به عکس‌ها کمتر بود.
اولگا چلنکووا از جمله پژوهشگران دانشگاه می‌گوید که این تحقیق نشان می‌دهد می‌توانیم نگاهمان به زیبایی را تغییر دهیم.
 
افزایش تصمیم‌های جنون آمیز
تحقیقات نشان می‌دهد که مردان در حضور این زنان، تصمیم‌های خطرناک‌تری می‌گیرند. پژوهشگران رفتارهای ۹۶ مرد ۲۲ ساله را هنگام ورزش اسکیت زیر نظر گرفتند. این پژوهش نشان داد که این جوانان در حضور دختران، حرکات خطرناک‌تر و جنون آمیز‌تری انجام می‌دهند.
 
مشکلات اجتماعی
ارتباط با این زنان، باعث بحران می‌شود. این بحران در زندگی اجتماعی بیشتر نمود پیدا می‌کند چرا که باعث رشد حس «غیرت و حسادت» در همه طرف‌ها می‌شود. این زنان حسادت دیگر زنان را بر می‌انگیزد و مورد توجه مردان قرار می‌گیرد؛ مساله‌ای که باعث از میان رفتن اعتماد نزد برخی می‌شود.
 
تاثیر منفی بر کار
یکی از پژوهش‌ها نشان می‌دهد کسانی که حتی چند دقیقه را با این زنان جذاب بگذرانند، راندمان کاری‌شان نسبت به کسانی که با زنی غیر جذاب (از دیدگاهشان) هم صحبت می‌شوند، کمتر است.
در این پژوهش که آن را مجله «اکسپریمونتل» منتشر کرده، آمده است که احتمالا مردان، از بخش زیادی از مغز یا آموزه‌های خود برای جلب نظر زنان استفاده می‌کنند و بخش کمی برای کارهای دیگر باقی می‌ماند.
 
آسیب به قلب
پژوهشی دیگر نشان می‌دهد که دست‌پاچگی مردان هنگام ملاقات با زنی جذاب، بالا می‌رود، مساله‌ای که باعث زیان رسیدن به قلب می‌شود به ویژه در مردانی که معتقدند همطراز زن نیستند.
 
فشار خون
پژوهشی هم نشان می‌دهد که غیرت برخی مردانی که همسرانشان زیبا هستند، دلیل اصلی بیماری‌ فشار خونی است که به آن مبتلا می‌شوند. این پژوهش آمریکایی که بر روی ۳۵۰۹ مرد متاهل که با زنان زیبا ازدواج کرده‌اند انجام شده، این نتیجه را داده است، یا به عبارتی: «هرچه زن زیباترباشد، مرد زودتر می‌میرد».


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: asriran.com