7 اپلیکیشن که حتما باید روی موبایل خود نصب کنید!
قصد داریم به معرفی نرم افزار و اپلیکیشن هایی بپردازیم که مطمئنا از نصب کردن آنها برروی گوشی موبایل هوشمند خود پشیمان نمی شوید!

اپلیکیشن‌ های کاربردی موبایل

اکثر ما روی گوشی‌های هوشمند خود اپلیکیشن‌های مختلفی داریم که گاهی سالی یکبار هم به سراغ آنها نمی‌رویم و تنها چند برنامه مانند پیام‌رسان،‌ ویرایشگر عکس و... است که از آن بیشترین استفاده را می‌کنیم.

اما باید بدانید که بجز این برنامه‌ها، در فروشگاه‌های آنلاین اپلیکیشن، برنامه‌های پرکاربرد دیگری هم وجود دارد که با کمک آنها می‌توانید کارها و برنامه‌های روزانه‌تان را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهید. به گزارش سایت بیزینس اینسایدر، در سال 2016 وابستگی کاربران به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایشان بیشتر می‌شود و به همین میزان نیز استفاده از اپلیکیشن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

پیدا کردن بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن در بین تعداد بی‌شمار اپ‌های فروشگاه‌های آنلاین اپ،‌می‌تواند کار را برای هر یک از ما سخت کند. بنابراین اگر می‌خواهید کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های سیستم عامل ios و اندروید در سال 2016 را دریافت کنید،‌ب هتر است در ادامه با ما همراه شوید. سایت techradar در گزارشی اپ‌هایی را معرفی کرده که هر کاربری باید آن‌ را امتحان کند، این اپ‌ها لزوماً جدیدترین اپ‌ها در سال 2016 نیستند و براساس اهمیت و کاربردشان معرفی می‌شوند.


my fitness pal

این اپ یکی از بهترین برنامه‌ها برای کاهش وزن است که می‌توانید انتخاب کنید. این اپ شرایطی فراهم می‌کند تا کسانی که وقت رفتن به باشگاه ندارند در خانه یا محل کار خود تمرین‌های ورزشی را انجام دهند. این برنامه قابلیت محاسبه کالری 5 میلیون ماده غذایی را دارد و راه‌هایی را به شما نشان می‌دهد که کالری‌های اضافی بدن خود را بسوزانید. قدم شمار داخلی، تعیین اهداف و مشاهده نمودارهای تغییرات وزنی از دیگر قابلیت‌های این برنامه رایگان است که برای سیستم عامل‌های اندروید، ویندوزفون وios عرضه شده است.


Dashlane

تایپ کردن پسوردهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی گوناگون زمانبر است و به خاطر آوردن تک‌تک این رمزها نیز کار سختی است. حتماً هر کدام از ما در زندگی خود هنگام استفاده از سرویس‌های مختلف اینترنتی یک یا دو بار رمزهای عبور این سرویس‌ها را فراموش کرده‌ایم. به همین خاطر Dashlane می‌تواند بهترین کمک کننده به هر یک از ما برای مدیریت رمزهای عبورمان در سرویس‌های گوناگون باشد. مهم‌ترین مزیت این برنامه رایگان بودن آن است و اینکه با تمام سیستم‌عامل‌های محبوب بازار سازگاری دارد. همچنین این برنامه یک افزونه مخصوص برای نصب روی مرورگر کروم نیز در اختیار کاربران می‌گذارد. در این اپ می‌توانید تمام رمزهای عبور سرویس‌هایی که از آنها استفاده می‌کنید از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا رمز عبور اینترنتی حساب‌های بانکی خود را با اطمینان کامل ذخیره کنید. این اپ به شما در ساخت رمز‌های عبور قدرتمند نیز کمک می‌کند. برای دریافت این برنامه و افزونه مخصوص آن به www.dashlane.com سر بزنید.


Hopper

نزدیک یک‌ماه به آغاز فصل تابستان زمان باقی مانده است. بسیاری از افراد از تعطیلات تابستانی که دارند استفاده و به مسافرت می‌روند. حالا اگر شما هم تصمیماتی برای سفر آن هم به یک کشور خارجی گرفته‌اید بهتر است قبل از شروع از hopper کمک
بگیرید.
این برنامه که در سال 2015 نیز به عنوان بهترین اپ در اپل استور انتخاب شده،‌ با جست‌و‌جو در پروازهای مختلف دنیا، ارزان‌ترین و بهترین بلیت را برای سفر به شما معرفی می‌کند.
برای شروع نام مقصد و روز و مدتی را که برای سفر خود انتخاب کرده‌اید به این برنامه بدهید تا در نهایت بعد از جست‌و‌جو، hopper معقول‌ترین گزینه برای پرواز را پیش پای شما بگذارد.
برای استفاده از امکانات این اپ می‌توانید به www.hopper.com هم مراجعه کنید. این برنامه رایگان خاص کاربران اندروید و ios است.
پس اگر قصد سفر دارید توصیه‌ ما به شما این است که حتماً این اپ را یک بار امتحان کنید.
 

MORECAST

این اپ بهترین برنامه هواشناسی است.با کمک این اپ می‌توانید از کوچکترین جزئیات تغییر آب و هوایی در مناطق مختلف جهان باخبر شوید. همچنین با این اپ می‌توانید اوضاع آب و هوایی هر منطقه را با وبکم و به صورت زنده مشاهده کنید. این اپ یک برنامه تعاملی است و به وسیله میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا مدیریت می‌شود. شما می‌توانید به دوربین کاربران‌ مختلف این سرویس متصل شده و وضعیت آب‌وهوایی منطقه‌ آنها را مشاهده کنید. این برنامه را می‌توانید با مراجعه به
www.morecast.com نیز دریافت کنید. این برنامه رایگان خاص سیستم عامل اندروید و ios است.


duolingo

اگر به دنبال یادگیری زبان هستید و هنوز اپلیکیشن duolingo را روی گوشی یا تبلت خود نصب نکرده‌اید بهتر است همین حالا این کار را انجام دهید. با کمک این سرویس شما می‌توانید 19 زبان مختلف را آموزش ببینید. تمامی زبان‌های آموزش داده شده از طریق این سرویس از مرحله مبتدی آغاز شده و ادامه پیدا می‌کند. هر یک از مراحل درسی نیز روی موضوعات خاصی تمرکز می‌کند. شما با کمک این اپ امکان یادگیری زبان درکنار دیگر دوستانتان را هم پیدا خواهید کرد. برای شروع به
www.duolingo.com سر بزنید. گفتنی است این اپ رایگان مخصوص سیستم عامل اندروید و ios است.


Airmail

این اپ یکی از بهترین برنامه‌ها برای ارسال، دریافت و مدیریت ایمیل‌های کاربران سیستم‌عامل ios است که تقریباً دوماه پیش توسط شرکت اپل معرفی شد. Airmail می‌تواند بهترین سرویس ایمیل برای کاربران گوشی آیفون 6s و 6splus باشد. پشتیبانی از قابلیت لمس سه بعدی اپل، نمایش سریع اسناد،‌ساخت فایل‌های PDF با کیفیت، سازگاری با سایر اپلیکیشن‌ها، سفارشی‌سازی محیط میل، انتخاب زنگ هشدار برای پاسخگویی به ایمیل‌ها و... از قابلیت‌های اصلی این اپ است. این اپ در تلاش برای پاسخگویی نیازهای کاربران مختلف به یک سرویس پست الکترونیکی است. این اپ را با قیمت 4 دلار و 99 سنت می‌توانید از appstore اپل دریافت کنید.


Trello

این اپلیکیشن که به عنوان موفق‌ترین شرکت استارت‌آپی در سال 2016 هم شناخته می‌شود، می‌تواند دنیای مدیریت کسب و کارها را تغییر دهد. در واقع این اپ بهترین ابزار برای مدیریت و سازماندهی کارها، مخصوصاً پروژه‌های گروهی است. با Trello حتی می‌توانید از راه دور نیز پروژه‌های گروهی خود را کنترل کنید. در قدم اول یک پروژه را تعریف و اهداف پروژه خود را در نیز در این برنامه تعیین کنید. سپس با دعوت از اعضای پروژه، مسئولیت هر یک از اعضا را براساس یک زمان‌بندی دقیق مشخص کنید. در نهایت نیز به صورت آنلاین و در لحظه نیز مشاهده کنید که چه کارهایی در حال انجام است. در واقع شما به عنوان مدیر پروژه، به کمک منوی Notifications می‌توانید از اینکه چه کارهایی براساس وظایف در حال انجام است یا چه کارهایی تکمیل شده است باخبر شوید و به آسانی کارهای افراد گروه را مدیریت کنید. برای ثبت‌نام در این سرویس و استفاده از خدمات رایگان آن به
www.trello.com مراجعه کنید. علاوه بر گوشی یا تبلت، پروژه‌هایتان را می‌توانید از نسخه رومیزی این سرویس نیز کنترل کنید. گفتنی است این اپ مخصوص اندروید و ios است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: irna.ir