گوشی آیفون 7 دارای 4 اسپیکر خواهد بود
باتوجه به تصاویر منتشر شده درباره گوشی آیفون 7 می توان به این نتیجه رسید که این گوشی دارای 4 اسپیکر خواهد بود.

گوشی آیفون 7

به لطف طراحی‌های مفهومی و هم‌چنین رندرهای سه‌بعدی منتشر شده، تمام و کمال از‌ جزییات ظاهری آیفون امسال خبر داریم. می‌دانیم که آیفون 7 از نظر ظاهری، تفاوت زیادی با آیفون 6 ندارد.

انتشار تصاویر جدید از آیفون 7 هنوز هم ادامه دارد. اخیرا یک وب‌سایت فرانسوی، تصاویری از بدنه‌ی آیفون 7 را منتشر کرده است که از وجود چهار اسپیکر در این گوشی خبر می‌دهد.

همانطور که می‌توانید در تصاویر پایین ببینید، یکی از تغییرات ظاهری آیفون 7، مکان جدید فلاش گوشی است. فلاش گوشی به جای اینکه در سمت چپ لنز دوربین قرار گرفته باشد، زیر لنز است. ظاهرا دریچه‌ای هم که برای لنز روی قاب در نظر گرفته شده، بزرگ‌تر از آیفون‌های قبلی است. البته هنوز هم نمی‌توان تمام و کمال درباره‌ی ظاهر این گوشی نظر داد.

جالب‌ترین بخش تصاویر منتشر شده، چهار گریل بالا و پایین گوشی هستند. می‌توان دو گریل را در پایین و دو گریل را در بالای گوشی دید. تصور می‌کنیم آیفون 7 هم مثل آیپد پرو، از چهار اسپیکر استفاده کند. واقعا نمی‌دانیم چهار اسپیکر به چه کار یک گوشی هوشمند می‌آید، اما تصاویر جدید منتشر شده که چنین تصویری را از آیفون 7 نشان می‌دهند. جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم که از گوشی حذف شده است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: digikala.com