شخصیت شناسی جالب با نحوه قفل کردن گوشی موبایل
مطمئنا جالب است که بدانید نحوه قفل کردن گوشی تلفن همراه شخصیت شما را مشخص می کند!

شخصیت شناسی با نحوه قفل کردن گوشی موبایل

تلفن همراه اطلاعات زیادی از ما دارد. روزانه، ماهانه و سال‌هاست که با روش و شخصیت ما آشناست؛ به گوشی خود دقت کنید. گوشی همراه شما از زنگ انتخابی گرفته تا نحوه قفل کردن و پس زمینه خصوصیات شما را بیان می‌کند.

یکی از این موارد قفل کردن گوشی است که بسیار ساده است. اگر دقت کنید خواهید دید روش انتخابی شما با دیگران متفاوت است. پنج روش متفاوت برای قفل کردن وجود دارد که فاش‌کننده شخصیت است. به موارد ذیل توجه کنید.

کشیدن انگشت روی صفحه از سمت راست:

کشیدن انگشت به سمت راست بیانگر احساس قدرت است. شما شخصی خلاق و اجتماعی هستید. در برابر انتخاب خود فکر می‌کنید و می دانید هر چیزی بر زندگی شما بازتاب دارد.

کشیدن انگشت روی صفحه به سمت پایین:

شما شخصی معتدل، لایق و باهوش هستید. شما به موفقیت‌های شغلی و شخصی تمایل دارید.خلاق و بلند پرواز هستید و برای رسیدن به موفقیت گام‌های بلند برمی‌دارید.

کشیدن انگشت روی صفحه از سمت چپ:

شما در تجارت موفق خواهید بود. شخصی کاری، لایق و پرطاقت هستید.

کشیدن انگشت روی صفحه به سمت بالا:

شما شخص مثبت‌اندیشی هستید و نمی‌توانید ناراحتی دیگران را ببینید. تمام انرژی خود را برای برطرف کردن نیاز دیگران گذاشته و به آنچه فکر می‌کنید می‌رسید. همیشه در عرصه حاضر هستید.

استفاده از هر دو انگشت در یک زمان:

برای شما اتمام هر کاری مهم است. شما همیشه در مورد توانایی و زمان غلو می‌کنید. خود را مسئول می‌دانید و به همین دلیل همیشه زیر فشار و مشغول هستید.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir