منتظر واتس اپ متفاوت باشید!
قرار است ورژن جدید نرم افزار واتس اپ عرضه شود و امکانات و ویژگی های جدیدی به این نرم افزار افزوده شده است.

ورژن جدید واتس اپ

خبرهای جدیدی از کشور آلمان به گوش می رسد که از افزوده شدن قابلیت ها و تغییرات قابل توجهی در اپلیکیشن محبوب واتس اپ خبر می دهند.

بعنوان مثال، اسکرین شات هایی از نسخه بتای 2.16.7.257 نشان می دهد که به زودی امکان اشتراک گذاری موزیک در این اپلیکیشن فراهم خواهد شد. موزیک های ذخیره شده بر روی گوشی و همچنین موزیک های سرویس اپل موزیک از این پس می توانند توسط کاربران این اپلیکیشن به اشتراک گذاشته شوند.

برای ارسال موزیک های اپل موزیک لازم است که هر دو طرف از مشترکین این سرویس پخش موزیک باشند. با استفاده از ویژگی اشتراک گذاری موزیک، در هنگام دریافت موزیک یک پلیر به همراه تصویر کاور آن موزیک روی نمایشگر نمایش داده می شود.

اموجی های بزرگ؛ بله درست است، اموجی های بزرگ. بنابر اخبار و گزارش ها، اموجی ها بزرگ به واتس اپ راه خواهند یافت. اندازه این اموجی ها برابر با اندازه اموجی هایی است که قرار است در iOS 10 عرضه شوند، یعنی سه برابر اندازه فعلی اموجی ها.

در حال حاضر در گروه های عمومی در واتس اپ هر شخصی که لینکی از آن گروه داشته باشد می تواند مطلبی را در آن گروه به اشتراک بگذارند. اما در به روزرسانی بعدی، ادمین قادر خواهد بود لینک ها را مسدود کند و مانع چت عمومی شود. از این پس نیز کاربران با گزینه Mentions می توانند افراد را در یک چت تگ کنند.

همانطور که گفتیم این بیلد واتس اپ در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد. در نهایت این ویژگی ها در نسخه نهایی این اپلیکیشن پیام رسان که به فیسبوک تعلق دارد، در اپ استور و گوگل پلی استور در دسترس خواهند بود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: techshot.ir