پیشنهاد شگفت انگیز گوگل برای استفاده رایگان از خدماتش!
گوگل دو خدمت جالب خود را به مدت 4 ماه بصورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.

خدمات رایگان گوگل

اگر مایل هستید از مزایای استفاده رایگان از برخی خدمات گوگل بهره مند شوید خبرهای خوبی برای شما داریم. اگر جزو افرادی باشید که به تازگی در سرویس های یوتیوب Red و گوگل پلی موزیک Unlimited ثبت نام می کنید، امکان بهره مندی از خدمات این دو پلتفرم به صورت رایگان برای چهار ماه را خواهید داشت. این در حالی است که قیمت این دو سرویس روی هم ماهانه 10 دلار است.

کاربران با استفاده از سرویس گوگل پلی موزیک Unlimited قادر خواهند بود تا از شر تبلیغات خلاص شوند و حتی هنگامی که به اینترنت دسترسی نداشته و یا به اصطلاح آفلاین هستند هم به موسیقی های دلخواه خود گوش دهند. افزون بر این، مشترکان سرویس گوگل پلی موزیک Unlimited به آرشیوی متشکل از 35 میلیون قطعه موسیقی دسترسی خواهند داشت.

کاربران سرویس یوتیوب Red نیز می توانند هر ویدیویی که می پسندند را تماشا کنند، بدون اینکه پیش از آغاز نمایش ویدیو منتظر بمانند تا نمایش تبلیغات به پایان برسد. همچنین، این سرویس هم به کاربران امکان تماشای آفلاین ویدیوها را می دهد و علاوه بر آن، دسترسی به ویدیوهای اورجینال را هم فراهم می کند.

گوگل امیدوار است طی این چهار ماه استفاده رایگان، آنقدر به این قابلیت های اضافی دلبسته شوید که نتوانید بدون آنها به کار ادامه دهید. همچنین به یاد داشته باشید که این سرویس در اختیار افرادی قرار می گیرد که تاکنون هیچ وقت از آنها استفاده نکرده اند. گوگل این پیشنهاد را از  چهاردهم تیرماه اجرا می کند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: techshot.ir