سه گوشی جدید ال‌جی
شرکت ال‌جی سه گوشی جدید خود را در کره جنوبی معرفی کرده است و امکان دارد که این گوشی ها را به سایر بازارهای جهان نیز عرضه کند.

گوشی های جدید ال‌جی

شرکت ال‌جی چندماه پیش دوگوشی میان رده از سری X خود را معرفی کرد. گوشی‌های LG X Cam و LG X Screen. اما ظاهرا چند گوشی دیگر هم از سری X  معرفی شده‌اند. در واقع سه گوشی با نام‌های LG X5 ،LG X Power و LG X Style در کره‌جنوبی معرفی شده. احتمال اینکه این گوشی‌ها در ایالات‌متحده هم عرضه شوند کم نیست اما پیش از آنکه ال‌جی این موضوع را به شکل رسمی اعلام کند نمی توان چندان مطمئن بود.

اگر کنجکاوید قابلیت‌های این گوشی‌ها را بدانید باید گفت که هیچکدام‌شان گوشی‌های خیلی قدرتمندی نیستند. مدل X5 یک صفحه‌نمایش HD با اندازه ۵٫۵ اینچ دارد و از پردازنده چهارهسته‌ای ۱٫۳ گیگاهرتزی بهره می‌برد. این مدل ۲ گیگابایت هم RAM دارد. LG X Power کمی کوچک‌تر است و ۵٫۳ اینچی است. این مدل هم صفحه‌نمایش HD دارد، پردازنده ۱٫۳ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت RAM و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های این مدل است.

نهایتا LG X Style را داریم که از دو مدل قبلی کوچکتر است. این گوشی ۵ اینچی با صفحه نمایش HD، پردازنده‌ای مشابه گوشی‌های قبلی اما میزان ۱٫۵ گیگابایت RAM و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. پس مشخص است که با گوشی‌های رده بالایی طرف نیستیم.

اما به هر حال برای کاربرانی که علاقه‌مندند گوشی‌های هوشمند شرکت ال‌جی را بخرند و پول خیلی زیادی هم نپردازند گزینه‌های بدی به نظر نمی‌رسند. باید درباره عرضه گوشی در کشورهای دیگر منتظر اخبار جدیدتر بمانیم.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: digikala.com