ساخت گوشی موبایل مخصوص زنان! عکس
گوشی موبایل هوشمندی مخصوص زنان طراحی و تولید شده است که در ادامه توضیحاتی درباره این گوشی را می خوانید.

گوشی هوشمند زنانه

Keecoo اخیراً از تازه ترین تلفن هوشمند خود با نام K1 پرده برداشته و ادعا می کند این محصول را به شکل اختصاصی برای بانوان طراحی کرده است. آنچه طراحی این تلفن هوشمند را زنانه کرده طراحی شش ضلعی است که سازنده می گوید ارگونومی آن برای دست های عمدتاً کوچکتر خانمها ساده تر خواهد بود.

شرکت چینی علاوه بر این سایز 5 اینچی را برای ساخت K1 انتخاب کرده که در مقایسه با موبایل های غول آسای امروزی چندان هم اندازه بزرگی به حساب نمی آید. همانطور که از تصویر دستگاه نیز بر می آید، سازنده تلاش تا جای ممکن حاشیه های اطراف نمایشگر را به بالا و پایین محصول انتقال دهد تا حاشیه های دو طرف این تلفن هوشمند باریک تر و عرض محصول کمتر باشد.

K1 به سخت افزاری مجهز است که آن را در زمره ی محصولات میان رده قرار می دهد، از جمله نمایشگر IPS با رزولوشن 720p، چیپست 4 هسته ای MT6735P ساخت مدیاتک با قدرت 1.3 گیگاهرتز در کنار واحد پردازش گرافیک Mali-T720 و 2 گیگابایت حافظه ی رم.


گوشی مخصوص زنان

woman_mobile_copy.jpg

 

حافظه داخلی دستگاه 16 گیگابایت است که به لطف درگاه کارت حافظه تا 128 گیگابایت دیگر قابل افزایش خواهد بود. Keecoo ضمناً از دو سیم کارت پشتیبانی می کند که یکی از آنها 4G و دیگری می تواند 3G باشد، اما مشخص نیست که جایگاه سیم کارت دوم مثل روند مرسوم فعلی در دنیای موبایل، با کارت حافظه مشترک است یا سازنده دو جایگاه مجزا را برای استفاده همزمان از هر دوی آنها در نظر گرفته است.

دوربین 13 مگاپیکسلی دستگاه توسط سونی ساخته شده و قادر است ویدیو های 1080p را با نرخ 30 فریم در هر ثانیه ضبط کند و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در جلوی بدنه در نظر گرفته شده است. K1 همچنین به یک باتری با ظرفیت 2300 میلی آمپر ساعت مجهز است که به گفته سازنده قادر خواهد بود بیش از یک روز کاربر را همراهی نماید.

سازنده درگاه MicroUSB را به جای استاندارد جدیدتر Type-C برای ساخت K1 مورد استفاده قرار داده و اندروید آب نبات چوبی 5.1 را به همراه اپلیکیشن های گوگل به شکل پیش فرض روی دستگاه نصب کرده است.

ظاهر Keecoo K1 تا حد زیادی Meitu M6 و حتی Oukitel K10000 را یاد آوری می کند که هموطنان محصول تازه به حساب می آیند و مدتی پیش شاهد معرفی آنها در چین بودیم، بر همین اساس باید گفت با وجود تلاش های سازنده، نمی توان تفاوت چشمگیری برای محصول تازه قائل شد که آن را از رقبای معمولی متمایز نماید.
در پایان لازم است اشاره کنیم که به گفته ی سازنده Keecoo K1 در سه رنگ قرمز، سفید و سبز تولید خواهد شد، اما در مورد تاریخ عرضه و قیمت دستگاه هنوز اطلاع رسانی صورت نگرفته است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: digiato.com