مشخصات گوشی جدید موتورولا لو رفت!
مشخصات گوشی جدید موتورولا که هنوز وارد بازار نشده است, لو رفت.

گوشی Moto X 2016

وقتی برای اولین‌بار در سال جاری میلادی اسم سری گوشی‌های هوشمند Moto Z موتورولا آمد، خیلی‌ها فکر کردند این به معنای توقف تولید گوشی‌های سری X است. اما این‌طور نبود و بعد از معرفی گوشی‌های Moto Z و Moto Z Force موتورولا اعلام کرده بود همچنان به تولید گوشی‌های جدید در سری X ادامه می‌دهد.

امروز اخبار جدیدی درباره‌ی مشخصات گوشی Moto X 2016 به دست‌مان رسیده که در بنچ‌مارک GFXBench به ثبت رسیده است. بر مبنای اطلاعات این بنچ‌مارک گوشی جدید موتورولا نمایشگری ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ دارد. تراشه‌ی این گوشی هم اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 است. همچنین رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۳۲ گیگابایتی برای این دستگاه به ثبت رسیده است.

ظاهرا Moto X 2016 با دوربین دوتایی می‌آید و دارای یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دیگر است. با هردو دوربین‌ می‌توان ویدیوی ۴K ضبط کرد. برای گرفتن سلفی و چت‌های تصویری دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی را خواهیم داشت. ضمنا این با گوشی اندروید ۶.۰.۱ کار می‌کند.

این مشخصات اگر دقت کرده باشید بسیار شبیه به مشخصات Moto Z Force است. با این تفاوت که این‌بار دوربین‌ دوتایی را روی گوشی داریم. به این ترتیب شاید سیاست موتورولا این باشد که تفاوت سری Z و X تنها در دوربین‌ها باشد. به‌هرحال فعلا نمی‌توانیم اظهارنظر خاصی کنیم چون موتورولا هنوز هیچ تایید رسمی ارایه نداده است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: digikala.com