مالک جدید یاهو چه شرکتی خواهد بود؟
شرکت ورایزون قصد دارد یاهو را خریده و این شرکت را به روزهای اوجش بازگرداند.

شرکت ورایزون مالک جدید یاهو می شود؟

در ماه های گذشته شرکت های زیادی برای تصاحب "یاهو" اظهار علاقه‌مندی کرده اند اما شنیده ها حاکی از آن است که کمپانی ورایزون از اصلی ترین خریداران یاهو است و در روز های آینده مالکیت این شرکت را به دست می گیرد.

گفته می شود واریزان برای خرید یاهو 5 میلیارد دلار هزینه کرده است. با خرید یاهو توسط ورایزون فعالیت "ماریسا میر" مدیر عالم شرکت یاهو که سعی داشت این کمپانی را با سرویس‌های متعددش دوباره به روزهای اوج کاری این شرکت بازگرداند، پایان می پذیرد.

از سوی دگر کمپانی ورایزون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای مخابراتی ابزاری بسیار قدرتمند را برای تولید محتوا برای مشتریانش در اختیار خواهد گرفت و ظاهرا در نظر دارد تا هسته‌ی اصلی کسب و کار یاهو را با پرداخت این مبلغ از آن خود کند و خبری از پتنت‌های (حق اختصاصی یک اختراع) یاهو نخواهد بود.

طبق اطلاعات ارائه شده؛ یاهو در کنار کسب و کار اصلی املاک خود را نیز یکجا واگذار می‌کند و سایر موارد نظیر پتنت‌ها بصورت جداگانه به فروش خواهند رسید. هدف ورایزون کسب درآمد از طریغ تبلیغات روی گجت‌های موبایل است که در نهایت می تواند رقیبی برای کمپانی‌هایی چون گوگل و فیسبوک خواند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir