با سرچ گوگل دوز بازی کنید! دو بازی جدید به گوگل اضافه شد!
گوگل دو بازی جدید و خاطره انگیز را به سرچ خود اضافه کرده است که با تایپ نام این بازی ها میتواند مدتی خود را سرگرم کنید!

دو بازی جدید گوگل

شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده که یکی از جذاب‌ترین محصولات خود را با اضافه کردن قابلیت‌های جدید برای کاربران سرگرم کننده‌تر کرده است. شکی نیست که موتور جستجوی گوگل یکی از کلیدی‌ترین محصولات این شرکت است و می‌توان مدعی شد که همین موتور جستجو گوگل را به جایگاه فعلی‌اش رسانده است. به همین دلیل گوگل همواره در تلاش است تا با بهبود این سرویس، تجربه لذت بخشی را در اختیار کاربرانش قرار دهد و آنها را به استفاده از سرچ گوگل وفادار کند.

با همین هدف گوگل اکنون دو بازی جدید را به موتور جستجویش اضافه کرده است و کاربران اکنون می‌توانند در سرچ گوگل از بازی‌های Solitaire و ایکس او استفاده کنند.
هر دوی این بازی‌ها بدون شک از جمله محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین بازی‌ها برای تمامی گروه‌های سنی هستند و اکنون کاربران می‌توانند به سادگی و از طریق مرورگر خود یا با استفاده از اپلیکیشن گوگل روی موبایل به آنها دسترسی داشته باشند.

اگر به بازی‌ Solitaire علاقه دارید، تنها کافی است نام آن را در گوگل سرچ کنید و بازی در قالب یک کارت در بالای صفحه نمایش داده می‌شود و می توانید به راحتی و تنها با یک کلیک، آن را شروع کنید.

به همین روش اگر به دوز علاقه دارید تنها کافی است نام این بازی را یعنی "tic-tac-toe” در باکس سرچ گوگل تایپ کنید تا گوگل این بازی ساده و جذاب را در بالای نتایج جستجو به شما نمایش دهد. در این بازی شما می‌توانید سطح مختلف ساده، متوسط و دشوار را انتخاب کنید و حتی یکی از دوستان خود را به این بازی دعوت کنید. جالب است بدانید که با تایپ کردن کلمه "دوز" به زبان فارسی نیز این بازی در سرچ گوگل نمایش داده میشود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: techshot.ir