تمام جزئیات و امکانات اپل واچ 2
شرکت اپل ساعت هوشمند جدید خود با نام اپل واچ 2 را رونمایی کرد و مشخصات و امکانات این ساعت هوشمند را بطور کامل بیان کرد.

مشخصات کامل اپل واچ 2

شرکت اپل در جریان کنفرانس خود در شهر سان فرانسیسکوی آمریکا از نسل دوم ساعت های هوشمند خود موسوم Apple Watch 2 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند که از نسل جدید ساعت های هوشمند شرکت اپل به شمار می رود با ظاهر مربع شکل خود شباهت زیادی به ساعت های نسل اول این شرکت دارد.
 
در حالیکه نسل اول ساعت های شرکت اپل دارای قابلیت Splash proof (مقاومت در مقابل نفوذ قطرات آب و باران) بودند، نسل دوم و جدید ساعت های هوشمند اپل دارای قابلیت Swim proof (مقاومت در برابر نفوذ آب هنگام شنا) هستند. اپل می گوید این ساعت تا عمق 50 متری آب در استخر و رودخانه نفوذناپذیر است. علاوه بر این، اپل واچ سری 2، از یک تراشه جدید S2 بایک پردازنده دو هسته ای مجهز شده است که در اجرای برنامه ها تا 50 درصد سریع تر عمل می کند. همچنین قدرت پردازنده گرافیکیGPU جدید، دو برابر بیشتر است که به اجرای بهتر بازی ها مانند NightSky با سرعت بشتری کمک می کند.

 میزان رزولوشن صفحه نمایش اپل واچ 2 تا دو برابر بیشتر از نسل اول ساعت های این شرکت است که بنا به ادعای اپل در نور آفتاب متفاوت عمل می کند. همچنین اپل واچ 2 مجهز به GPS است که با اتصال سریع به ماهواره نقشه مسیر را نشان می دهد. اپل می گوید با استفاده از GPS، اپل واچ 2 میزان دقیق فاصله، تعداد گام و میزان سرعت در هنگام پیاده روی،دویدن و دوچرخه سواری را بدون نیاز به استفاده از گوشی آیفون ثبت می کند. همچنین اپل واچ 2 به کمک  wifi و GPS و ذخیره سازی اطلاعات در ماهواره امکان ردیابی دقیق کاربران را فراهم می کند.

همچنین اپل نسخه جدیدبازی Pokemon Go را به اپل واچ 2 آورده است که مخصوص ساعت هوشمند است. John Hanke، مدیر عامل شرکت Niantic  در جریان رونمایی از اپل واچ 2 گفت : مطمئنا تابستان پرمشغله ای برای ما خواهد بود. پوکمون گو از زمان عرضه خود در ماه جولای حدود 500 میلیون بار دانلود شده است و کاربران آن حدود 4.6 میلیارد کیلومتر برای جستجو و شکار پوکمون ها راه پیموده اند. هنگامی که  کاربر به Pokestop نزدیک شود، بر روی ساعت خود هشدار را دریافت خواهد کرد.

در بخشی از مراسم رونمایی اپل واچ 2 ، اپل از همکاری جدید خود  با شرکت Nike خبر داد. اپل گفت : ما بیش از یک دهه است که با Nike  همکاری داریم و باعث خوشحالی ماست که از محصول مشترک خود با شرکت Nike خبر دهیم. اپل افزود: +Apple Watch Nike تنها یک ساعت معمولی نیست بلکه یک همراه حرفه ای برای شما در هنگام ورزش و دویدن خواهد بود.

از نظر جنس، بدنه اپل واچ 2 در نسخه آلومنیومی و استیل ضد زنگ و سرامیکی سفید روانه بازار خواهد شد و قیمت آن 369 دلار است. همچنین قیمت نسخه بروزرسانی شده اپل واچ معمولی که به اپل واچ سری 1 موسوم است نیز 269 دلار خواهد بود. پیش سفارش هر دو ساعت هوشمند از 9 سپتامبر(19 شهریور) آغاز خواهد شد و عرضه آن هفته بعد خواهد بود. همچنین قرار است عرضه +Nike بصورت پیش فروش از 13 سپتامبر(23 شهریور) آغاز شود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir