بلوتوث 5 با سرعت و امکانات بیشتر!
بلوتوث 5 با امکانات و سرعت بیشتری به زودی معرفی و وارد بازار خواهد شد.

مشخصات بلوتوث 5

بلوتوث 5 با قابلیت برد بیشتر و افزایش سرعت انتقال داده‌ها در راه است.

با این محصول تازه‌وارد حالا دیگر می توانید با سرعتی دو برابر بلوتوث‌‌های قبلی نهایت لذت را در انتقال داده ها داشته باشید. همچنین می توانید دامنه انتقال داده های خود را به دستگاه های دیگر تا 400 متر افزایش دهید. کاری که در مقایسه با برد 120 متری گذشته، چهار برابر افزایش خواهد یافت.

بلوتوث 5 با سرعت دو برابر نسبت به قبل می‌تواند در هر ثانیه 2 مگابیت را بدون مصرف انرژی بیشتر برایتان انتقال دهد و تمامی دستگاه های جدید می توانند از این بلوتوث پشتیبانی کنند. تا پیش از این تنها تجهیزات صوتی-تصویری، هدفون‌ها و خودروها با بلوتوث‌ها مشترک می شدند ولی با حذف سیم مطمئنا دامنه پشتیبانی دستگاه ها با این ارتقا بلوتوثی کاملا متفاوت و تقریبا نامحدود خواهد شد.

ویژگی دیگر این محصول امکان اشتراک‌گذاری گروهی تحت عنوان one-to-many massaging عنوان شده است؛ به این معنی که شما می توانید به طور همزمان برای چند نفر انتقال داده را انجام دهید.

به سراغ ویژگی دیگری برویم که در آن ایجاد تغییر در نوع داده ها صورت گرفته است؛ شما می توانید اطلاعات موقعیت های مکانی، آدرس وب سایت‌ها و در کل فایل های چند رسانه ای را به اشتراک بگذارید.

زمان معرفی و اعلام کامل این محصول اواخر امسال و اوایل سال آینده اعلام شده است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir