با ویژگی های جدید واتس‌اپ آشنا شوید
قصد داریم شما را با ویژگی جدید واتس‌اپ آشنا کنیم پس با ما همراه شوید.

ویژگی های جدید واتس‌اپ

تا به حال شده که بخواهید کسی را به یک چت گروهی دعوت کنید اما به این خاطر که ادمین گروه نیستید نتوانید این کار را بکنید؟ یا وقتی قصد دارید یک چت گروهی را شکل دهید شماره تماس همه افراد را نداشته باشید و دچار مشکل شوید؟ اگر با این مشکلات برخورد کردید واتس‌اپ یک ویژگی جدید را به این اپلیکیشن اضافه می‌کند که به شدت به دردتان خواهد خورد.

ظاهرا در جدیدترین نسخه بتای اپ واتس‌اپ قابلیت به اشتراک‌گذاشتن لینک چت گروهی به وجود آمده است. به این شکل می‌توانید لینک را برای فرد مورد نظر بفرستید و او با کلیک کردن روی آن وارد چت گروهی شود. البته با این پیش‌فرض که از طریق موبایل رو لینک کلیک کنند و اپلیکیشن واتس‌اپ را هم نصب کرده باشند.

واتس‌اپ هشدار داده که قرار دادن این لینک در فضای عمومی به هر کسی امکان ورود به چت گروهی را می‌دهد. مثلا اگر لینک چت را در توییتر پست کنید و هزاران فالوئر هم داشته باشید نباید تعجب کنید که خیلی از آدم‌هایی که نمی‌شناسید وارد چت گروهی‌تان شوند. با این حال اگر می‌خواهید یک رویداد را سازماندهی کنید قطعا ممکن است این ویژگی خیلی به کارتان بیاید و افراد بتوانند از طریق کلیک روی لینک خودشان را به لیست رویدادی که می‌خواهید برگزار کنید اضافه کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع لینک‌ها قابلیت باطل کردن آن‌ها است. می‌توانید کاری کنید لینک مورد نظر از زمانی که بخواهید دیگر افراد را به چت دلخواه‌تان هدایت نکند.
این ویژگی‌ها در حال حاضر در نسخه بتا حضور دارند و این یعنی می‌توانید در بروزرسانی بعدی واتس‌اپ منتظرشان باشید.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: digikala.com