پولدارهای آمریکایی اپل می خرند و کم درآمدها سامسونگ!
براساس بررسی های صورت گرفته مردم آمریکا که درآمد بالایی دارند گوشی اپل و کم درآمد ها سامسونگ می خرند.

آمار فروش اپل و سامسونگ در آمریکا

مردم در ایالات متمول‌تر آمریکا ترجیح می‌دهند به‌جای گوشی‌های سامسونگ، گوشی‌های اپل بخرند.

بر این اساس اگر شما درآمد متوسط به بالا داشته باشید قریب‌به‌یقین آیفون خواهید خرید.

تحقیقاتی که موسسه WebpageFX روی 30 میلیون دارنده موبایل در آمریکا انجام داده نشان می‌دهد دو سوم کاربران یا گوشی اپل‌دارند یا سامسونگ و دراین بین 45 درصد ترجیح می‌دهند که به‌جای داشتن محصولات سامسونگ از محصولات اپل استفاده کنند.

نکته جالب این تحقیقات رابطه بین داشتن درآمد بالا و خرید آیفون است که این موضوع در ایالات ثروتمندتر بیشتر خود را نشان می‌دهد و ایالاتی با درآمد کمتر از گوشی‌های گلکسی سامسونگ استفاده می‌کنند.

بنابراین مردم آیفون به‌دست در آلاسکا، هاوایی، کنکتیکت، نیوجرسی و ماساچوست خیلی سنگینی می‌کنند و بیش از 50 درصدشان آیفون باز هستند.
اما فقط 35 درصد تا 40 درصد از مردم نیومکزیکو، کارولینای جنوبی آیفون دارند. البته استثناهایی هم وجود دارد و مثلاً مردم می سی سی پی و لونیزیانا که فقیرترین در غرب میانه هستند، بیش از 50 درصدشان آیفون بازند.

دلیل دیگری هم که باید ذکر کرد اینکه اس 7 و اس 7 آج 700 دلار و آیفون 7 پلاس هم 769 دلار معامله می‌شود و بنابراین آمریکایی‌ها ترجیح می‌دهند اگر قرار است پول یکسان بدهند برند خود را انتخاب می‌کنند نه برند کره‌ای را و از سوی دیگر تمام گلکسی ها 700 دلار نبوده و می‌توانید مثلاً J3 را 199 دلار بخرید و بنابراین بازار ارزان قیمت‌ها هم در دست سامسونگ در مقایسه با اپل است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir