مشخصات نهایی گوشی هواوی میت Mate 9 لو رفت
تا کمتر از یک ماه دیگر گوشی هواوی میت Mate 9 عرضه می شود. در ادامه با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا می شوید.

مشخصات گوشی هواوی میت Mate 9

به نظر می‌رسد که شرکت هوای قصد دارد گوشی «میت ۹» (Mate 9) را مدتی دیگر معرفی کرد اما امروز اطلاعات جدیدی از این تلفن همراه هوشمند لو رفت که به نظر می‌رسد مربوط به مدل نهایی آن باشد.

در این اطلاعات گفته شده که گوشی میت ۹ همانند P9 از دوربین دوتایی برخوردار است. دوربینی که شرکت لایکا آن را تولید کرده است. یکی از این دوربین‌ها از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین بعدی یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.  دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسل است.

در ادامه‌ی این اطلاعات گفته شده که هواوی روی این گوشی از تکنولوژی Super Charge Technology استفاده کرده که می‌تواند در ۵ دقیقه ۵۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کند.  همچنین مشخص شده که این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد.
انتظار می‌رود که گوشی جدید هواوی از چهار گیگابایت رم بهره ببرد و به ۶۴ گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی مجهز شده باشد. همچنین احتمال دارد که این تلفن همراه هوشمند با قیمت ۴۸۰ دلار راهی بازار شود. در ادامه اطلاعات لو رفته از این محصول گفته شده که میت ۹ در سه رنگ راهی بازار خواهد شد.
 
حتی یک مدل با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت هم خواهد داشت که به احتمال زیاد با قیمت ۵۸۵ دلار  راهی بازار می‌شود. البته هواوی گفته این گوشی یک مدل رده بالاتر هم خواهد داشت که با شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

انتظار داریم که این گوشی ماه آینده معرفی و راهی بازار شود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: digikala.com