گوشی نوت 7 به مرگ خود نزدیک شد!
طبق خبرهای منتشر شده فروش گوشی موبایل نوت 7 توسط اپراتورهای بزرگ آمریکایی منتفی شده است.

تعلیق فروش گوشی های نوت 7

خبر تعلیق ادامه فروش نوت 7 سامسونگ توسط اپراتورهای بزرگ آمریکایی ازجمله AT&T تلخ‌ترین خبر برای مدیران کره‌ای است که چشم امید به فروش‌های بیشتر فبلت خود در بازار آمریکا دوخته بودند.

انفجار دوباره گوشی‌های جایگزین شده نوت 7 حکایت از داستان ادامه‌دار انفجار و ترس و وحشت نه تنها مردم، بلکه دولت‌های غربی دارد که می‌تواند مانند بمب پرتابل در دست تروریستها و در هرجایی باعث انفجار و وقوع حوادث تروریستی شود.
عدم توانایی فنی سامسونگ در حل معضل شارژ سریع باتری‌های به‌ظاهر معیوب، فراتر رفته و از بُعد فنی وارد بُعد امنیتی سیاسی شده است تا 1 میلیون گوشی فروخته‌شده در آمریکا و حدود 3 الی 4 میلیون گوشی فروخته‌شده در سایر بازارها را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

سامسونگ در بیانیه رسمی خود درباره انفجار نوت 7 جایگزین شده در خطوط هوایی جنوب غرب وعده تحقیق بیشتر داده و در مورد تهدید به توقف فروش نوت 7 توسط اپراتورهای آمریکایی حرفی برای گفتن نداشته است تا تأیید ضمنی نسبت به سقوط و نابودی فبلت زیبای 2016 خود داشته باشد.
بدین ترتیب سامسونگ برای جلوگیری از ضرر بیشتر باید پرونده نوت 7 را بسته و خیلی سریع مدل جدیدتری مانند نوت 7 اس را بیرون بدهد تا اعتماد مردم به این کمپانی کره‌ای دوباره بازگردد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir