روش جدید فروش گوشی های آیفون قاچاق
فروشندگان گوشی قاچاق آیفون سعی دارند با روشی جدید گوشی های خود را که گارانتی ندارند به فروش برسانند!

فروش گوشی های قاچاق آیفون با بیمه

 قیمت دلار در کشورمان طی روز های اخیر و احتمالاً تحت تاثیر انتخابات اخیر آمریکا رو به افزایش گذاشته و در نتیجه ی آن قیمت اقلام دیجیتال از جمله تلفن های هوشمند نیز بالا رفته است. گفتنی است این موضوع بر رکود بازار تلفن های همراه در کشور افزوده است.

در این میان، پرچمدار های بازار نسبت به سایر اسمارت فون ها فروش بهتری دارند. با این حال به نظر می رسد تقاضا برای آیفون ۷ به اندازه ی آیفون ۶s برای فروشندگان راضی کننده نیست. به همین دلیل در کنار محدودیت های اعمال شده از سوی مراجع قانون گذاری، شیوه های تازه ای برای فروش آیفون های قاچاق به مشتریان ابداع شده است که جزئیات آن را می توانید در ادامه از نظر بگذرانید.

گزارش ها از بازار موبایل حاکی از آن است که این روز ها با وجود عرضه ی آیفون های رسمی و قانونی، از ماموران طرح جمع آوری کالا های قاچاق خبری نیست. بالا تر بودن قیمت آیفون های قانونی به نسبت آیفون قاچاق نیز باعث شده است مشتریان علاقمند به این محصول نیز در صورت تمایل به خرید، به سراغ کالای قاچاق و در نتیجه بدون گارانتی بروند.

حال فروشندگان نیز که باید با عرضه کنندگان قانونی آیفون گارانتی دار رقابت کنند، سعی می کنند گوشی های خود را به جای گارانتی رسمی شرکت وارد کننده، با «بیمه» به مشتریان عرضه کنند.
به این ترتیب وقتی خریدار آیفون به فروشنده مراجعه می کند، آیفون بدون گارانتی به خواست مشتری با بیمه به او ارائه می شود. اما ظاهراً این ترفند نیز کمک چندانی به کسادی بازار این روز های آیفون نکرده و فروشندگان کماکان از فروش این محصول پرطرفدار رضایت ندارند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: techshot.ir