گلکسی اس 8 s گوشی بسیار زیبا و خاص سامسونگ! عکس
گلکسی اس 8 s گوشی جدید سامسونگ خواهد بود که باظاهری زیبا و متفاوت سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی گلکسی اس 8 s

پرچم‌دار 2017 سامسونگ بدون جک هدفون، چهره‌ای متفاوت به خود می‌گیرد تا با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید در آن، جبران شکست اخیر نوت 7 را کند.
گلکسی اس 8 s اولین گوشی کمپانی کره‌ای خواهد بود که دکمه سنتی و فیزیکی هوم را نخواهد داشت و با چهره‌ای متفاوت و توسعه‌یافته تر از اس 7 اج راهی بازار می‌شود.

به نوشته بلومبرگ هوم مجازی با جای هوم سنتی زیر نمایشگر تمام صفحه و بدون لبه ظاهراً می‌شود و بخشی از ظاهر و اسکرین گوشی حساب می‌شود که زیبا و منحصربه‌فرد جلوه می‌کند.
بلومبرگ می‌گوید این کارِ سامسونگ شبیه فناوری است که شائومی روی گوشی Mi Mix خود انجام داده است.

سامسونگ گفته است مانند سری قبل پرچم‌دار خود را در دو سایز 5.1 اینچی و 5.5 اینچی راهی بازار می‌کند و هر دو مدل نیز شیشه خمیده خواهند داشت و خبری از نمایشگر فلت نخواهد بود.


ظاهر زیبای گلکسی S8

ظاهر زیبای گلکسی S8

 

سفارش پردازنده اسنپ دراگون 835 از کوآلکوم نشانگر عجله سامسونگ برای عرضه پرچمدار خود به بازار 2017 است. البته سامسونگ پردازنده بومی اکسینوس خود را نیز برای بازارهای برگزیده خواهد ساخت.
همچنین در گلگسی اس 8 شاهد ورود دستیار دیجیتال جدید سامیونگ خواهیم بود که با هوش مصنوعی توسعه‌یافته است و کسانی آن را ساخته‌اند که قبلاً روی سیری اپل کارکرده‌اند و می‌توان تماس تلفنی، ارسال پیامک و پیغام را در کنار تعیین وعده ملاقات را به‌راحتی انجام داد.

همچنین سامسونگ جک هدفون را نیز حذف کرده است و این دقیقاً کاری است که اپل شروع کرده و سایر سازندگان ان را دنبال می‌کنند تا در تعیین ضخامت گوشی دستشان باز باشد.
آوریل 2017 منتظر گلکسی اس 8 در دو مدل باشید.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir