مصرف زیاد اینترنت با بازی جدید Super Mario Run
براساس بررسی های صورت گرفته بازی جدید Super Mario Run حجم زیادی از اینترنت شما را مصرف می کنید.

مقدار مصرف اینترنت با بازی Super Mario Run

بازی جدید Super Mario Run که تنها چند روز از عرضه آن می گذرد با هجوم شدید کاربران و طرفداران این بازی نوستالژیک روبرو شده است. اما همین امر موجب بروز مشکلاتی شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بازی جدید Super Mario Run به یکی از بازی های پرطرفدار در این روزها بدل گشته است. البته چون تنها کمتر از دو روز از انتشار این بازی می گذرد، نمی توان نظر قطعی راجع به کیفیت و رضایت کاربران آن داد. اما با این حال، مسئله ای که مشخص است هیجان فوق العاده زیاد دوستداران Super Mario برای دریافت این بازی و پرداخت ۱۰ دلار بابت آن است که مسلما درآمد فوق العاده زیادی را در همین ابتدای امر برای شرکت نینتندو، داشته است.

اگر شما نیز یکی از طرفداران این بازی هستید، مراقب باشید. همان طور که می دانید برای انجام این بازی حتما باید به اینترنت وصل باشید. تحقیقات انجام شده نشان داده است که در حال حاضر به دلایل مشکلات پیش آمده در سرورهای بازی، به ازای هر ساعتی که بازی می کنید ۴۰ تا ۶۰ مگابایت از حجم اینترنت خود را از دست می دهید و این بدین معنا است که اگر در طول روز تنها چند ساعت به انجام این بازی بپردازید به طور متوسط ۲٫۵ تا ۳ گیگابایت از حجم اینترنت شما در هفته مصرف خواهد شد.

به نظر می رسد که این حجم زیاد مصرف شده به دلیل برخی از مشکلات پیش آمده در سرور باشد چرا که تقاضای بیش از حد کاربران باعث هنگ کردن سرورهای بازی شده و اتصال مجدد به آن، مصرف حجم ترافیک را به دنبال دارد.

آن چه که واضح است نینتندو باید هرچه سریع تر اقدام به حل این مشکل نماید. اما تا آن زمان بهتر است که کاربران به جای استفاده از بسته های اینترنتی، از وای فای استفاده کنند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir