شروع مجدد بازی تراوین نسخه اسطوره ها در ایران
علاقمندان به بازی محبوب تراوین که سال ها پیش محبوب کاربران ایرانی بود, بدانند که این بازی بار دیگر به ایران بازگشت!

بازگشت بازی تراوین به ایران

بازی بسیار محبوب تراوین که چند سالی به دلیل مشکلات به وجود آمده، در دسترس کاربران ایرانی نبود، به همت شرکت بازی‌‌سازی سورنا و همکاری با ناشر اصلی بازی، دوباره به ایران بازگشت.
نسخه ایرانی این بازی استراتژیک آنلاین برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و مخاطبان بسیاری را در ایران به خود جلب کرد. در زمان‌های اوج بازی، حدود ۵۰۰،۰۰۰ نفر کاربر فعال در حال بازی بودند و بازی تراوین همیشه جزو محبوب ترین بازی‌های ایرانیان بوده است.

نسخه جدید بازی با تغییرات مختلف هم اکنون در دسترس بازیکنان عزیز ایران و پارسی زبانان است.

این نسخه از بازی، تراوین:اسطوره‌ها نام دارد و در ادامه لیست تغییرات بازی را مشاهده خواهید کرد:

*افزودن بخش‌های مختلف به گیم پلی بازی
*ماموریت‌های روزانه
*سیستم جدید محافظت از تازه واردین
*پشتیبانی از سیستم کور رنگی برای افرادی که به این عارضه دچار هستند
*لیست بهینه مدیریت دهکده
*اضافه شدن حالت مرخصی

به گفته ایکورت فووس کارگردان بازی تراوین: «کاربران ایرانی ما همیشه جزو بهترین بازیکنان ما هستند و انجمن آنها بسیار فعال است، آنها همیشه بازی را به سبک خاص خودشان و به صورت خلاقانه پیش می برند و ما بازخورد های خیلی خوب و مفیدی برای بهتر شدن بازی از آنها دریافت کردیم.
باعث افتخار ماست که بازی تراوین را به ایران بازگردانیم و با وجود تعداد زیاد بازیکنان وفادار مان در ایران و درخواست‌های آنها برای ایجاد سرور اختصاصی برای آنها، مایل هستیم خدمت شما اعلام نماییم که به مناسبت سنت زیبای ایرانیان یلدا، سرور جدید بازی تراوین در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در دسترس خواهد بود و ما نیز همراه شما این شب بلند و خاطره انگیز را جشن می‌گیریم و به استقبال زمستان می‌رویم.»


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: techshot.ir