گوشی آنر هوآوی 6X مخصوص جوانان 18 تا 25 سال
برند آنر هوآوی گوشی موبایل جدید خود با نام آنر 6X را معرفی کرده و بزودی وارد بازار می کند با ذکر این نکته که این گوشی برای جوانان 18 تا 25 طراحی و ساخته شده است.

مشخصات گوشی آنر هوآوی 6X

برند آنر هوآوی در سال 2016 عملکرد خوبی در آمریکا داشت و چند محصول شامل آنر 8 که از دوربین دوال برخوردار بود را عرضه کرد. این دوربین های دوگانه با کیفیت بالا طراحی شده بودند و هر کدام از یک سنسور 12 مگاپیکسلی برخوردار بودند که یکی از آنها عکس های رنگی و دیگری عکس های تک رنگ را ثبت می کرد و این تصاویر همزمان پردازش می شدند.
 
حالا و در جریان CES 2017، آنر گوشی دیگری را با دوربین دوگانه از چین به آمریکا آورده است: اسمارت فون آنر 6X. این بار، به گفته مسئولان آنر، در طراحی این گوشی فیلترها مد نظر بوده اند و گروه هدف آن جوانان بین 18 تا 25 سال هستند.

یکی از دوربین های پشتی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی برخوردار است و دوربین دیگر سنسوری 2 مگاپیکسلی دارد. قطعا آنر 8 که اسمارت فونی گرانقیمت تر است تصاویر با کیفیت تری ثبت می کند، اما 6X از فیلترهای بهتری برخوردار است چرا که می تواند در حالت دیافراگم باز، گشودگی دیافراگم را شبیه سازی کند که برای برجسته کردن سوژه در تصویر طراحی شده است.

دوربین دوگانه به کار رفته در 6X به خوبی دوربین آنر 8 نیست، اما ارزان قیمت تر است. آنر 8 با قیمت پایه 400 دلار عرضه شد، در حالیکه 6X با قیمت 249.99 دلار راهی بازار می شود.

از مشخصات گوشی موبایل آنر 6X می توان به موارد زیر اشاره کرد:


32 گیگابایت فضای حافظه با قابلیت ارتقا
 3 گیگابایت رم
سیستم عامل اندروید مارشمالو که در طی سه ماه اول 2017 به اندروید نوقا بروزرسانی می شود
دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی
پردازنده هشت هسته ای Kirin 655 هوآوی
باتری 3340 میلی آمپر ساعتی
میکرو USB
در سه رنگ خاکستری، طلایی و نقره ای
 
همانطور که متوجه شدید، Kirin 655 یک پردازنده میان رده هوآوی است و بنابراین نخستین بار است که این پردازنده در محصولی در آمریکا به کار می رود. آنر 6X از امروز در آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، هلند، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، ایران و عراق در دسترس است. سایر بازارها نیز به زودی پذیرای این محصول خواهند بود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: techshot.ir