برس ویژه ای که صدای مو ها را می شنود! عکس
برس هوشمندی تولید شده است که با توجه به حسگر های موجود در خودش به سلامت بیشتر مو ها کمک کند.

برس هوشمندی که باعث سلامتی بیشتری مو ها می شود

شرکت آرایشی بهداشتی اورئال در نمایشگاه CES 2017 برسی هوشمند را رونمایی کرده‌است که مملو از حسگرها است تا به مشتریان خود در حفظ سلامت موها کمک کند.

این برس كه Hair Coach نام دارد علاوه بر تمامی حسگرهای دیگر به میكروفونرالا ژیروسكوپ و شتاب‌سنج مجهز است و در صورتی كه فرد بیش از اندازه محكم موهایش را شانه بزند،‌برس می‌لرزد.

میكروفون‌های درون این برس صدای موهای شكسته و آسیب‌دیده را ضبط می‌كنند و دیگر حسگرها اطلاعات شیوه نگهداری از موها توسط كاربر را جمع‌آوری می‌كنند.

این اطلاعات در نهایت از طریق بلوتوث به اپلیكیشنی انتقال پیدا می‌كند و توسط نرم‌افزار تجزیه و تحلیل می‌شوند تا كیفیت موها ارزیابی شده و تاثیر شیوه‌های مختلف نگهداری از موها مشخص شود و در نهایت محصولاتی كه می‌توانند به سلامت موهای فرد كمك كنند،‌معرفی خواهند شد.


برس هوشمند

برس هوشمند

 

این تنها محصول آرایشی بهداشتی نیست كه در نمایشگاه CES سال 2017 رونمایی شده‌است،‌شركت سامسونگ نیز ابزاری به نام S-Skin را برای بررسی شرایط پوست كاربر و توصیه شیوه‌های درمانی مختلف از جمله میكرونیدلینگ برای جلوگیری از ایجاد چین و چروك را رونمایی كرده‌است.

ماسك iDerma نیز محصولی از شركتی به نام آپیرا ساینس است كه وعده داده با استفاده از این محصول كه حاوی تعداد زیادی ال ای دی است، می‌توان اثرات سالخوردگی را در پوست صورت كاهش داد.

برس هوشمند اورئال در پروژه‌ای 18 ماه و با همكاری دو شركت دیگر ساخته شده‌است. این برس نیروی خود را از باطری‌های غیر قابل شارژ تامین می‌كند و امكان شارژ مستقیم آن از طریق كابل برق وجود ندارد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: hamshahrionline.ir