برخورد یک سیاره با زمین در مهر 96
نظریه‌پردازان حامی تئوری توطئه معتقدند که در سال 2017 ( مهر 96 ) با برخورد یک سیاره سیاه رنگ به زمین, حیات بشر از بین خواهد رفت.

نابودی زمین در سال 2017

تعدادی از نظریه‌پردازان حامی تئوری توطئه معتقدند یک سیاره مرموز در حال حرکت به سمت زمین است تا حیات انسانها را به کلی نابود کند.

“دیوید مئاد”، نویسنده آمریکایی مدعی شده است یک سیاره سیاه رنگ به نام “سیاره ایکس” یا “نیبورو” در اکتبر سال ۲۰۱۷ (مهر ۹۶) به زمین برخورد می کند و به دنبال آن حیات انسانها بر روی زمین به کلی نابود می شود.

وی همچنین اعلام کرد: نخبگان در حال ساخت پناهگاه های زیرزمینی امن هستند تا از انقراض زمین جان سالم به در ببرند. این سیاره مطمئنا با “دایره البروج” منظومه شمسی ما هماهنگی ندارد؛ اما از یک زاویه مشخص به سمت قطب جنوب زمین در حرکت است. به همین دلیل است که مشاهده آن بسیار دشوار است و فقط با یک دوربین فوق پیشرفته از جنوب آمریکا می توان حرکت آن را مشاهده کرد.

دایرهالبروج مسیر حرکت ظاهری سالانه خورشید نسبت به زمین است. دایره البروج یک دایره فرضی در آسمان است که مسیر حرکت زمین به دور خورشید را نشان می‌دهد.

به گفته این نویسنده، سیاره ایکس به جنوب زمین برخورد و از آنجا به سمت شمال حرکت می کند. وی جزئیات بیشتر انقراض زمین را در کتاب خود با عنوان “سیاره ایکس در سال ۲۰۱۷ وارد می شود” نوشته است. دانشمندان تاکنون نظریه این نویسنده را تأیید نکرده اند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir