اهداف فروش سامسونگ برای گوشی های گلکسی A و گلکسی J مدل 2017
یک منبع موثق اهداف فروش تعیین شده سامسونگ برای سری جدید اسمارت فون های میان و پایین رده خود، گلکسی A و گلکسی J، را فاش نمود.

هدف سامسونگ از تولید گوشی های موبایل A و J

سری Galaxy A 2017 که هفته گذشته رسماً رونمایی شد، همچنان مانند نسل های پیش از خود، در آمریکا عرضه نخواهد شد. این سری با هدف عرضه در بازارهای کمتر پیشرفته مانند روسیه و اروپای شرقی ارایه شده است؛ محصولات میان رده در این بازارها از اقبال خوبی برخوردارند. سری Galaxy J 2017، نیز احتمالا از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار خواهد بود که از مشخصات بسیار خوب این محصولات به نسبت قیمت آنها ناشی می شود.

بازارهای نوظهور، همچون آمریکای جنوبی و هندوستان، بازارهایی هستند که بیشترین تقاضا را برای این سری از گوشی ها دارند. سری جدید گلکسی J هنوز معرفی نشده ، اما اخبار و شایعات از بهبود مشخصات این سری نسبت به نسل پیشین خبر می دهد. از آنجایی که سری J سال گذشته نیز در آمریکا عرضه نشده بود، قطعا امسال هم نمی توان انتظار عرضه این سری را در بازار آمریکا داشت.

سامسونگ پس از ماجرای گلکسی نوت 7، بیش از پیش به ایجاد تصویری مثبت از برند خود نیاز دارد، بنابراین عرضه گروهی متنوع از محصولات با کیفیت در گروه میان رده ها می تواند کمک بزرگی به این کمپانی بنماید. دستیابی به اهداف فروش تعیین شده به عوامل متعددی بستگی دارد، پس باید منتظر ماند و دید اوضاع چطور پیش می رود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: techshot.ir