قابلیت های جدید واتس اپ برای ios
واتس اپ بروزرسانی جدیدی برای نسخه ios خود را عرضه کرده است که امکانات جدید و جالبی به آن اضافه شده است.

امکانات جدید واتس اپ

کمپانی واتس اپ اخیراً بروزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن پیام رسان خود عرضه کرده است که کاربران پس از دریافت این آپدیت، چند ویژگی جدید و کاربردی را بر روی اپلیکیشن خود مشاهده خواهند کرد. در حال حاضر، این بروزرسانی تنها برای دارندگان نسخه iOS این برنامه عرضه شده و اگر از کاربران سایر پلتفرم های این اپلیکیشن هستید، این ویژگی ها را دریافت نخواهید کرد و می بایست تا عرضه این قابلیت ها برای تمامی پلتفرم ها صبر کنید.

یکی از مهمترین قابلیت هایی که پس از دریافت این بروزرسانی فعال خواهد شد، امکان ارسال پیام در مواقعیست که به اینترنت دسترسی ندارید. بر این اساس، شما می توانید حتی در مواقعی که آفلاین هستید، پیام خود را ارسال کنید که به محض وصل شدن به اینترنت، پیام مورد نظر برای شخص و یا گروه ارسال خواهد شد.

جدای از ارسال پیام به صورت آفلاین، واتس اپ تغییراتی را در صفحه Storage Usage اعمال کرده است که بر اساس آن، کاربران می توانند مدیریت فضای ذخیره سازی موجود در گوشی خود را مدیریت کنند که این کار از طریق پاک کردن برخی پیام ها، ویدیوها،فایل های صوتی و غیره از صفحات گفت و گو امکان پذیر خواهد بود. برای این کار می بایست دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

Settings / Data and Storage Usage / Storage Usage

و بالاخره، با بروزرسانی به آخرین نسخه از واتس اپ، کاربران دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS می توانند تا 30 ویدیو و یا عکس را در یک لحظه ارسال کنند. قابلیتی که نبود آن در این اپلیکیشن به خوبی احساس می شد که در نهایت، مهندسان این شرکت را مجاب به گنجاندن آن در این اپلیکیشن پیام رسان کرد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: techshot.ir