دوستیابی در فیسبوک ساده تر شد
فیسبوک قابلیت جدیدی را به خود اضافه خواهد کرد تا افراد بتوانند راحت تر با یکدیگر آشنا شوند.

اضافه شدن امکان جدید در فیسبوک

کاربران قدیمی اینترنت به خوبی به یاد دارند که در گذشته، مطرح کردن اطلاعات شخصی مانند نام، سن و محل سکونت با سایر کاربران و اعتماد به آنها کار آسانی بود. اما با فراگیر شدن اینترنت و نفوذ هکرها به آن، هر روز از اعتماد کاربران به یکدیگر کاسته می شود. با این حال، به نظر می رسد فیسبوک هنوز هم به آشناکردن افراد باهم از طریق اینترنت خوشبین است و به همین منظور قصد معرفی قابلیتی جدید را دارد.

به استناد گزارشی که به تازگی توسط وب سایت تک کرانچ انتشار یافته، فیسبوک قابلیت تازه ای را در اپ موبایل خود عرضه کرده که Discover People نام دارد. طرز کار این قابلیت به این شکل است که کاربران ابتدا توضیحات مختصری درباره خود می نویسند و سپس فهرستی از رویدادهای پیش رو و شرکت کنندگان در آنها نمایش داده می شود، یا می توانید با افرادی که زمینه شغلی شبیه به شما دارند آشنا شوید و سایر قابلیت هایی از این دست.

گمان می رود که هدف از ارائه این قابلیت، تسهیل آشنایی های کاری یا اجتماعی باشد. اما همانطور که پیش از این نیز گفتیم، جای تعجب نخواهد بود اگر کاربران در استفاده از این قابلیت نگراین های امنیتی داشته باشند. این قابلیت از هم اکنون برای کاربران اندروید و iOS عرضه شده و به تدریج، برای همه کاربران ارائه می شود. در نتیجه اگر هنوز این بروزرسانی برای شما در دسترس نیست، به زودی آن را دریافت خواهید کرد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: techshot.ir