مشخصات 3 گوشی جدید نوکیا
شرکت نوکیا پس از مدتی وقفه در تولید گوشی موبایل, تا چند روز دیگر با 3 گوشی به میدان رقابت وارد خواهد شد.

مشخصات گوشی های جدید نوکیا

طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده شرکت نوکیا قصد دارد تا از ۳ محصول جدید خود در ماه جاری پرده‌برداری کند.

چند روز پیش اعلام شد که ۳ مدل از گوشی های هوشمند جدید نوکیا در کنفرانس MWC 2017 که این ماه در بارسلونا برگزار می شود، رونمایی خواهند شد. ۲ مدل از این گوشی ها یعنی گوشی های نوکیا ۳، نوکیا ۵ تحت سیستم عامل اندروید هستند.
 
هم چنین گوشی نوکیا ۳۳۱۰ در کنار آن ها دیده می شود. احتمالا مدل ۳۳۱۰ قدیمی نوکیای شما هنوز کار می کند و احتمالا از جنگ بین کهکشانی که قرار است در سال ۲۰۱۷ میلادی رخ دهد نیز  جان سالم بدر خواهد برد، با این وجود ما نمی دانیم که ویژگی های نوکیا ۳۳۱۰ جدید تا چه اندازه به ویژگی های آن گوشی قدیمی مرتبط است.

در هر صورت نوکیا ۵ یک مدل ۵٫۲ اینچی  که دارای ۲ گیگابایت حافظه رم است. هم چنین این گوشی مجهز به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است که قرار است با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار به فروش برسد. مشخصات گوشی نوکیا ۳ هنوز معلوم نیست اما قیمت آن ۱۵۰ دلار گزارش شده است. البته یک روز بعد مشخصاتی از نوکیا ۳ به دست ما رسید که با توجه به این مشخصات و قیمت این گوشی می توان گفت که این محصول نمی تواند رقیبی برای آیفون محسوب شود.
 
طبق شایعات شنیده شده نوکیا ۳ یک مدل ۵٫۲ اینچی است که وضوح صفحه نمایش آن ۷۲۰ پیکسل می باشد و دارای یک پردازنده ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۲۵، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است. در این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید نوقا استفاده شده است.

طبق زمان بندی انجام شده نوکیا ۳ قرار است در ماه مارچ یا آوریل عرضه شود و در بازارهای بزرگ جهانی به فروش خواهد رسید. تاکنون تنها گوشی اندرویدی نوکیا، یعنی نوکیا ۶، فقط در چین توزیع شده و فروخته شده است و ما هنوز به روشنی نمی دانیم که شرکت HMD Global (شرکت تولیدکننده گوشی های هوشمند تحت برند نوکیا) چه برنامه ای برای آینده این ۳ محصول جدید در ذهن می پروراند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir