سه راه مختلف برای سرک کشیدن در اینستاگرام دوستان تان!
بدون شک بسیاری از ما بارها در صفحه اینستاگرام دوستمان سرک کشیده ایم و کمی کنجکاوی کرده ایم، راه هایی وجود دارد که شما می توانید در اینستاگرام از ارتباطات دوستان خود با افراد دیگر مطلع شوید.

روش های مختلف برای رصد فعالیت دوستان در اینستاگرام

اگر بخواهیم صادق باشیم، بسیاری از ما هرازگاهی سرکی به فضای مجازی و اینستاگرام دوستانمان می کشیم. البته باید به این نکته اشاره کرد فقط از قابلیت های ارائه شده در اینستاگرام برای کنجکاوی می توان استفاده کرد و در این مطلب صحبتی از کار غیر قانونی به میان نیامده است و خود اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربران قرارداده است تا از فعالیت های دوستانشان در طول روز باخبر باشند.

حتی در شرایطی این موضوع می تواند به شما کمک کند تا دوستان قدیمی خود را پیدا کنید. به عنوان مثال شما می خواهید یک دوست قدیمی را پیدا کنید ولی نام او در اینستاگرام را نمی دانید، به راحتی می توانید از طریق دوست مشترک خود، دوست قدیمی و افراد مرتبط با خود را پیدا کنید.

اگر علاقه ای به کنجکاوی ندارید بهتر است از راه هایی که ارائه می شود استفاده نکنید ولی قطعاً در وجود همه افراد این حس قوی وجود خواهد داشت.


فعالیت Following های خود را دنبال کنید

در واقع واژه Following معادل های فارسی فراوانی دارد ولی برای کسی که با اینستاگرام در ارتباط است این واژه از معادل های فارسی بسیار آشنا تر است. اگر بخواهیم توضیح کوتاهی در رابطه با Following در اینستاگرام بدهیم، در واقع این افراد، افرادی هستند که شما صفحه آن ها را فالو کرده اید و دوست دارید پست های آن‌ها برای شما به نمایش دربیاید.

در اینستاگرام شما بخشی وجود دارد که لایک ها و کامنت ها برای شما به نمایش در می آید و در نوار پایین دومین گزینه از سمت راست است که به شکل یک قلب است. در این قسمت در نوار بالایی دو بخش با نام های Following و You وجود دارد. در قسمت You شما می توانید کسانی که عکس های شما را لایک کرده اند یا برای شما کامنت گذاشته اند را ببینید و در همین قسمت اگر کسی در هر جایی شما را مخاطب قرار داده باشد یا منشن کرده باشد، نمایش داده می شود. در قسمت Following شما می توانید کارهایی که دوستانتان و کسانی که شما آن ها را فالو کرده اید را مشاهده کنید و ببینید که دوستان شما چه عکس هایی را لایک می کنند و در زیر چه پست هایی کامنت می گذارند.


در لیست فالور ها و فالوینگ ها جستجو کنید

شما دوستی دارید و دوست شما در لیست دوستان خود در اینستاگرام یکی از آشناهای قدیمی شما را به عنوان فالور یا فالوینگ دارد، شما می توانید از طریق جستجوی عمومی در لیست دوستان کاربران، شخص مورد نظر را پیدا کنید.

برای این کار کافی است به پروفایل شخص مورد نظر بروید، سپس بر روی فالوینگ ها یا فالور های او کلیک کنید، در قسمت بالای لیست نوار جستجو قرار دارد که شما می توانید با استفاده از این نوار اسم شخص مورد نظر را بنویسید و اینستاگرام برای پیدا کردن دوست شما به شما کمک خواهد کرد.


مشاهده عکس هایی که دیگران در آن تگ شده اند

اگر دوست شما در اینستاگرام خود عکس های زیادی به اشتراک نمی گذارد، شما می توانید از طریق این قسمت، عکس هایی که دیگران با دوست شما به اشتراک گذاشته اند را مشاهده کنید، در واقع شخص مورد نظر شما در این عکس ها تگ یا نشانه گذاری شده است. همان طور که شما می توانید عکس هایی که دوستانتان در آن تگ شده اند را مشاهده کنید دوستانتان نیز می توانند همین موضوع را در رابطه با شما پیگیری کنند. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که شما می توانید تنظیماتی را فعال کنید تا با استفاده از آن هر شخصی برای تگ کردن شما، از شما اجازه بگیرد.

برای مشاهده عکس هایی که دوستان شما در آن ها تگ شده اند بسیار ساده است، شما می توانید به پروفایل شخص مورد نظر رفته و در پروفایل دوست خود آخرین قسمت که به صورت آیکون یک انسان است کلیک کنید.

این راه ها، روش هایی بود که خود اینستاگرام برای استفاده کاربران قرار داده است و هیچ گونه حرکت غیر اخلاقی در روش های ذکر شده دیده نمی شود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir