با این اپلیکیشن مصرف اینترنت موبایل بسیار کاهش می یابد
 در این مطلب قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی نماییم که به وسیله آن می توانید به راحتی مصرف اینترنت خود را کنترل نمایید.

کاهش چشمگیر مصرف اینترنت گوشی با استفاده از اپلیکیشن LostNet Firewall

معمولا اپلیکیشن ‌هایی همیشه دور از چشم شما در گوشی شما در حال فعالیت هستند، که حجم زیادی از بسته‌ های مصرفی از اینترنت شما را به خود اختصاص می ‌دهند. اپلیکیشن LostNet Firewall، دسترسی اپلیکیشن ‌ها را به اینترنت قطع می ‌کند و در مصرف اینترنت شما صرفه ‌جویی می‌ نماید. در حقیقت این اپلیکیشن یک فایروال قدرتمند و امن در اندروید است که امنیت گوشی اندرویدی شما را نیز افزایش می دهد. این اپلیکیشن علاوه بر صرفه ‌جویی حجم اینترنت و برقراری امنیت در گوشی شما، در کاهش مصرف باتری هم تاثیر بسزایی دارد.

شما با استفاده از LostNet Firewall می‌ توانید دسترسی کل اپلیکیشن‌ ها یا برخی از آن ها را به اینترنت مسدود کنید یا زمان خاصی را تعریف نمایید تا اپلیکیشن‌های شما تنها در آن بازه زمانی خاص به اینترنت دسترسی داشته باشند.

این اپلیکیشن به صورت خودکار، دسترسی اپلیکیشن‌ های مشکوک و غیرقابل اعتماد را به اینترنت مسدود می ‌کند.

مهم تر از همه این که LostNet Firewall دسترسی اپلیکیشن ‌هایی را که در پشت صحنه به صورت مخفی و دور از چشم شما فعال هستند و اینترنت شما را مصرف می‌کند، مسدود می‌ نماید. هم چنین شما توسط این اپلیکیشن می ‌توانید میزان مصرف دیتا توسط هر یک از اپلیکیشن های نصب شده بر روی گوشی خود را بررسی نموده و بدین ترتیب اپلیکیشن‌های پرمصرف را شناسایی کنید.

یکی از قابلیت‌های بارز LostNet Firewall، استفاده از آن بدون نیاز به روت بودن گوشی است. معمولا اپلیکیشن‌ های فایروال در گوشی‌ ها زمانی قابل اجرا و استفاده هستند که گوشی روت شده باشد، که ما این کار را از نظر امنیتی تایید نمی‌ کنیم.

استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است، بعد از نصب آن از گوگل‌پلی، LostNet Firewall را اجرا کنید، در تب Apps شما می‌ توانید لیست کلیه اپلیکیشن‌ های خود را مشاهده نمایید. در مقابل هر اپلیکیشن سه گزینه موجود است که با انتخاب Allow All مشخص می‌ کنید که تحت هر شرایطی این اپلیکیشن به اینترنت دسترسی داشته باشد.

با انتخاب Wi-Fi Only اپلیکیشن تنها در صورت اتصال گوشی شما به اینترنت وایرلس حق دسترسی به اینترنت را دارد و از اینترنت دیتای شما اصلا استفاده نمی‌ کند. در نهایت نیز با انتخاب گزینه Block All دسترسی اپلیکیشن مورد نظر به اینترنت در همه حالات مسدود می شود.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir