مراقب گوشی تقلبی گلکسی اس 8 باشید! عکس
گوشی گلکسی اس 8 در تاریخ 9 فروردین عرضه می شود اما هنوز این گوشی نیامده, مدل تقلبی این گوشی به بازار آمده است!

عرضه گوشی تقلبی گلکسی اس 8

از مدت‌ها پیش با شنیدن اسم چین، ناخودآگاه واژه کپی هم در ذهن ما نقش می‌بندد. این موضوع در هر حوزه‌ای از تجارت که فکرش را بکنید صدق می‌کند، از خوراک و پوشاک و لوازم خانگی تا گوشی‌های همراه که یکی از حوزه‌های تجارت پردرآمد است. اما به نظر می‌رسد این بار چینی‌ها واقعا گل کاشته‌اند و حتی پیش از معرفی پرچم‌دار جدید سامسونگ، گلکسی اس 8 تقلبی را روانه بازار کرده‌اند.

چند روزی است که در فضای مجازی تصاویری از گلکسی S8، پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ سامسونگ را مشاهده می‌کنیم ، اما نسخه‌ای از این گوشی در واقعیت و در چین دیده شده است. البته علی‌رغم تمام شباهتی که این گوشی با رندرها و تصاویر منتشرشده تا کنون دارد، احتمال می‌رود یک نمونه آزمایشی اولیه یا چیزی شبیه آن بوده باشد. اما امروز منبعی دیگر تعدادی تصویر از اس 8 تقلبی را منتشر کرد و احتمالا به زودی به دست کاربران خواهد رسید.


گوشی تقلبی گلکسی اس 8

گوشی تقلبی گلکسی اس 8

 

این منبع خبری، که در اصل صفحه‌ای در شبکه اجتماعی Weibo چین است، تصاویری از دستگاه منتشر کرده که با جمله «Huaqiangbei مورد سوء استفاده قرار گرفته» تگ شده‌اند.

گوشی دیده‌شده در عکس‌ها شباهت بسیاری به تصاویر فاش‌شده از S8 دارد اما تغییرات فیزیکی کمی دارد و همچنین یک نقص نرم‌افزاری کاملا مشهود: نرم‌افزار این دستگاه برای صفحه نمایشی با نسبت ابعاد ۲:۱ بهینه نشده است.

Huaqiangbei منطقه‌ای در شن‌زن در چین است که به بازار لوازم الکترونیک و امکانات تولیدی‌اش مشهور شده؛ به عبارت دیگر این محل یک مرکز فعالیت برای سازندگان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و به نظر سامسونگ هم در این محل پیمان‌کار یا تعدادی کارگر دارد. طبق گزارشی که ذکر کردیم، اس8 یا حداقل بخشی از آن در این محله تولید و سر هم می‌شود و احتمالا شرکت‌های دیگر (یا حتی خود کارمندان) تصمیم گرفته‌اند از این موقعیت برای ساخت گوشی‌های مشابه با آنچه از Galaxy S8 انتظار داشتیم، استفاده کنند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: gsm.ir