اطلاعاتی درباره نسخه جدید بازی Call of Duty
اخیرا شایعه‌ای مبنی بر جریان داشتن نسخه جدید Call of Duty در دوران جنگ جهانی دوم منتشر شده است.

نسخه جدید Call of Duty احتمالا در مورد جنگ جهانی دوم است

چندی پیش بود که رسما تایید شد نسخه جدید بازی Call of Duty در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد و ساخت این بازی برعهده استودیو اسلج‌همر گیمز خواهد بود. کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی، در آن زمان اعلام کرد که این بازی قرار است به ریشه‌های سری بازگردد و حال در جدیدترین اخبار بازی، شایعه‌ای منتشر شده که بر اساس آن، نسخه سال ۲۰۱۷ بازی Call of Duty قرار است در جنگ جهانی دوم جریان داشته باشد.

بر اساس این شایعه، نسخه جدید بازی Call of Duty: WW2 نام خواهد داشت و حتی تصویری نیز از آن در ردیت و دیگر سایت‌ها منتشر شده است.

البته جریان داشتن بازی در دوران جنگ جهانی دوم، می‌تواند خبر خیلی خوبی برای طرفداران بازی Call of Duty باشد؛ چرا که طرفداران زیادی مدت‌ها است که از اکتیویژن می‌خواهند تا به جای پرداختن به نبرد‌های آینده دوباره مانند نسخه‌های قدیمی این سری، سراغ جنگ جهانی برود.

سه نسخه اول سری Call of Duty در دوران جنگ جهانی جریان داشتند و بازی‌های بسیار خوبی بودند. نسخه چهارم این مجموعه یعنی Modern Warfare برای اولین بار سراغ جنگ‌های مدرن رفت که البته کیفیت بازی بسیار عالی بود و پس از آن هم در نسخه پنجم یعنی World at War دوباره نبرد‌های جنگ جهانی دوم را تجربه کردیم و پس از آن همه نسخه‌های بازی به نبرد‌های مدرن و آینده پرداختند.

بازی Battlefield 1 ثابت کرد که جنگ‌های قدیمی هنوز هم در بین طرفداران بازی‌های شوتر بسیار محبوب هستند و قطعا Call of Duty نیز با رفتن به سراغ جنگ جهانی دوم، با استقبال خوب گیمر‌ها روبرو خواهد شد. البته هنوز همه چیز در حد شایعه است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: zoomg.ir